![]() |
Supermarktstickers t.b.v. afprijzingen
Vertel.
|
up
|
Eigenlijk mis ik de optie: ja, als het een goede deal lijkt en het product er goed uit ziet. Dan kan ik soms zelfs m'n boodschappenlijst er op aanpassen. Maar ik ga niet shoppen op de stickers ofzo.
|
Denk dat iedereen wel daar op let. :p
|
Ja, soms, weet ik veel, als het iets is wat ik toch wel wil en het zo uitkomt. Ik doe niet aan lijstjes of maaltijden plannen of bonus of schaamte dus n.v.t.
|
Soms koop ik producten juist alleen wanneer er een sticker op zit, omdat ik de volle prijs niet kan betalen/te duur vind. Zo pas ik wel eens mijn maaltijden aan als er luxe paddestoelen met korting zijn, bijvoorbeeld. Of maaltijdsalades of verse sappen. Ik kijk zelfs vaak even er iets tussen zit met een kortingsticker.
Dus ja, maar vooral op 'luxere' dingen en/of dingen die ik wil uitproberen. |
Gooi vaak vlees met korting in de vriezer
|
Citaat:
|
Hihihihihi
|
Ik let daar nooit op eigenlijk.
|
Citaat:
|
Ik ken iemand die vlees soms verstopt in de koelingen om het weer te vinden als het op de verkoopdatum is gekomen om dan 35% korting te gaan eisen :d (N)
|
Citaat:
|
Dan wordt er dus ook niet gespiegeld daar :herp:
|
Ik ben wel aanbieding- en supermarktstickergevoelig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zelf koop ik veel met een sticker. Vind het leuk om zoveel mogelijk korting te krijgen. (y) |
Vandaag is natuurlijk kortingsstickersdag.
|
Mwa, viel toch een beetje tegen :o
Maar ik heb wel mooi zalm gekocht die ik sowieso moest hebben met korting. |
Koffie en wasmiddel koop ik alleen maar in de Bonus.
|
Buffelmozarella, biefstukje, excellent cherry tomaatjes met 35% korting vandaag (y)
Verder let ik er over het algemeen niet zo heel erg op kortingsstickers/pas ik er mijn boodschappen op aan, maar ik ben wel een aanbiedings-shopper als het gaat om wc-papier, schoonmaakmiddelen, wasmiddel en blikken bonen/mais. |
Wasmiddel en afwasblokjes haal ik alleen maar bij de Action, dan hoef je niet te wachten op aanbiedingen.
|
Wasmiddel, shampoo en scheergel altijd in de 2 halen 1 betalen aanbiedingen ofzo (y)
|
Met die behaarde rug van je :lief:
|
Citaat:
|
|
Net voor tien euro boodschappen gedaan en drie euro betaald. :p Bonus met stickers. :o
Handzeep, wcblokjes, wasverzachter kopen wij ook altijd alleen in de aanbieding. Wasmiddel gewoon bij de Lidl, de beste die er is. (y) Deo, gezichtreinigingsgel en -scrub, tandpasta, crème/bodylotion koop ik altijd 1+1 gratis, afhangend van welke drogist/supermarkt de aanbieding heeft. |
Vaak wel. Ook vanuit Zeeuwse overwegingen, omdat ik het zonde vind om het weg te gooien.
|
Zit je nog steeds in Finland?
|
Ja.
|
Hoe lang blijf je d'r nog? Of weet je dat niet?
|
En hoe is t inmiddels met je Fins?
|
Suomessa jokainen puhuvat englantia oikein hyvin, joten en tarvitse oppia puhua suomea.
|
Suomi terüsbetoni .
|
Niin.
|
Citaat:
|
Reclame ban
|
Nee joh het is proxy!
|
|