![]() |
Waar doen?
Morgen gaan ik en mijn vriendje logeren en we zouden allebei graag seks willen hebben maar dat mag ik niet van onze ouders.
Niet dat we dat gevraagd hebben ofzo maar ze zijn tegen seks voor het huwelijk Het is gewoon niet ontspannen bij mij en bij hem en dat is nogal vervelend De vorige keren dat we gezellig dingetjes gedaan hebben (geen seks) waren we toevallig even alleen maar dat duurde nooit zo lang. Zouden jullie een idee hebben waar we het ongestoord kunnen doen? BubbleBab |
Gewoon doen, laat ze lekker in de stront zakken zeg!
|
Tja, toch zorgen dat jullie een keer samen alleen zijn en dan de deur op slot. Zorg je wel dat jullie het veilig doen met een condoom?
|
Citaat:
Je zal toch inderdaad een keer een avond moeten plannen waarbij je ouders weg gaan, of je moet meteen de 1e keer spannend in het bos ofzo willen meemaken. |
In het bos kan, dan moet je heel veel dekens meenemen. En anders bij een vriendin thuis wanneer haar ouders niet thuis zijn. Dan ga je daar samen heen met je vriendje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
wel handig als er een bos in de buurt is...
|
Citaat:
|
tja, of je boekt met zn tweetjes een hotelkamer ergens. Mochten de ouders van je vriendin er tegen zijn, zegt zij dat ze bij jou of een vriendin slaapt. Jij zegt dat je bij haar of bij een vriendin slaapt. Klaar.
|
Je eigen slaapkamer, of die van je vriendje. Zorgen dat er niemand thuis is, deur op slot. En klaar is kees, Laat ze er maar in stikken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |