![]() |
eerste zoen
hai,
Ik heb sinds ongeveer 7 maanden geleden een vriendje en ik wil hem heel graag zoenen. Ik weet dat hij het ook wil, maar het probleem is dat hij door gepest in groep 4 alleen maar lichamelijk contact durft te hebben als hij er 100% zeker van is dat we niet betrapt kunnen worden, ook niet door vreemden. Dat weet je natuurlijk nooit zeker. We zijn allebei ook heel verlegen. HELP! (we zijn allebei 12) |
Ergens thuis? Als je ff alleen samen bent?
|
Citaat:
|
We zijn nooit alleen thuis mijn vader werkt thuis en zijn vader heeft op dit moment geen werk.
|
Samen thuis op je eigen kamer met de deur dicht?
|
Er zijn nooit momenten dat jullie 2 alleen zijn? Je ouders gaan nooit weg ergens naartoe? Je bent niet in staat samen ene rustige plek op te zoeken?
|
Zou kunnen nthn3d, maar dan moet het wel als mijn zusje niet thuis is want die komt heel vaak mijn kamer binnenvallen.
|
Sorry, maar je moet toch in staat zijn even een moment ergens met jullie 2 alleen weten te verzinnen? Als je ouders weg zijn? Ergens buiten waar het rustig is? Desnoods zet je een stoel voor de deur tegen je zusje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1337Gamer, ik ben sinds vandaag actief op het forum en zie jij bij meerdere discussies een negatieve zweer achter laten. Bij sommige onderwerpen hoef je enkel een oplossing voor een probleem te komen en niet een vijandige discussie ;)
|
Ik zou het wel over een sfeer hebben eerlijk gezegd :-)
|
Joh plek zat op de wereld. Ga samen in stukje lopen, er is vast wel een park waar je even alleen kunt zijn. En je hoeft ook niet gelijk een kwartier aan een stuk te zoenen, je kunt best beginnen met een voorzichtig kusje op de mond. Dan kun je het samen oefenen
|
1337Gamer, ik ben sinds vandaag actief op het forum en zie jij bij meerdere discussies een negatieve zweer achter laten.
Wat is er dan mis met mijn reacties :o? |
Soms een beetje fel ;)
|
Dat ontgaat mij een beetje, en is iig niet mijn intentie ;).
|
Hahaha dat is goed om te horen, was even een indruk. Maarja die was gebaseerd op 2 discussies die ik zag :D
|
Citaat:
Objectief hoor :') druif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |