![]() |
Uitstekende schouders
Hallo allemaal,
Mijn laatste probleem van me lichaam is dat ik schouders heb waarvan de bottwn aan de bovenkant uitsteken, dut hoort toch niet? Ik weeg maar 63 kg en ben 1,82 lang. Ik probeer al aan te komen maar lukt niet echt😅 weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??? Ook heb ik een beetje uistekende schouderbladen... |
Wat eet je op een dag?
Op mijn 17e was ik trouwens ook vrij skinny.. alles wat ik at (en dat was genoeg) ging alleen maar in de lengte zitten en niet in de breedte.. Na mijn 17e begon ik gelukkig ook breder te worden. |
Citaat:
|
Je hebt een BMI van 19 en dat is volgens mij niet extreem laag. En als je zwaarder wordt zal dat extra gewicht niet meteen op je schouders gaan zitten.
|
Citaat:
|
Je kunt een beetje gaan fitnessen of zwemmen o.i.d. om wat breder te worden. Verder zou ik er niet zo'n probleem van maken. Je zal waarschijnlijk vanzelf wel wat aankomen als je straks uitgegroeid bent en evenveel blijft eten als je nu doet.
|
Je BMI is prima en eerder te laag dan te hoog dus ik zou zeker niet gaan proberen om het nog lager te krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongennnn hou nou eens op met onzeker zijn :s
Je bent goed zoals je bent. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |