![]() |
strelen vriendin
Ik heb nu voor 2 maand een vriendin, we zoenen wel enzo. Maar nu willen we een stapje verder gaan kunnen jullie mij vertellen wat ik nu kan doen?
|
Laat gewoon met het zoenen je handen over haar rug gaan, kijk hoe ze reageert als je spontaan je handen onder haar shirt over haar rug laat glijden. Gewoon samen uitvinden wat jullie fijn vinden ;)
|
Zover waren we al we zijn nog weer een stapje verder ;)
|
Probeer is wat handwerk? Kan leuk zijn samen.
|
Citaat:
|
Wat wil je dan voelen? Haar borsten?
|
Citaat:
|
Als je nog nooit eens speels in haar bil hebt geknepen of tijdens een knuffel even een hand op haar bil hebt gelegd is dat misschien wel een goede stap om mee te beginnen?
|
Citaat:
|
We zijn allebei 15 trouwens!
|
Dus nog een stapje veder, Een goede tongzoen, beetje strelen.. Je snapt me wel.
En met die bh, als je denkt dat je haar mee gaat zitten, dat is idd zo. Beetje moeilijk om aan haar borsten te zitten als hij nog aan is, je zou hem uit kunnen doen. Blijf ondertussen wel vragen of het goed is, Als mijn vriendje het zo bij mij zo doen, zo ik het niet erg vinden. 'Overleg' anders met haar? |
Citaat:
Ze wil haar bh niet uit doen, kan ik dan nog wel wat met haar borsten doen? En wat kan ik met haar kont doen behalve beetje wrijven en strelen? |
Als ze haar beha niet wil uitdoen kan je ook zachtjes kneden en strelen over de beha. Maar misschien moet je daar gewoon nog even mee wachten tot je vriendin zich meer comfortabel voelt bij het idee?
|
Er in knijpen of spanken. Als je nog een stap verder wilt swaffelen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |