![]() |
ben je ergens allergisch voor?
Ben je ergens allergisch voor?
|
vrouwen
|
Champignons, bananen en veel soorten wasverzachter.
|
Koemelk en sojamelk. Gelukkig niet heel erg, dus ik kan wel alles eten waar melk in zit.
|
Van bananen moet ik overgeven maar ik weet niet of dat allergie-gerelateerd is.
|
Van bananen en sprite moet ieder mens overgeven, maar ik denk niet dat jij elke keer sprite drinkt als je een banaan eet :P
|
Nikkel, mosselen en sommige soorten stuifmeel (vooral in de nazomer, dus gras- of kruidpollen, niet boompollen). Misschien ook kiwi, ik weet dat kiwi een eiwitafbrekend enzym bevat maar heb het idee dat bij de meeste mensen kiwi niet zo hun mond irriteert als bij mij.
Vriend was als kind allergisch voor koemelkeiwit en kippenei-eiwit en is nu eczeemgevoelig. Kind gaat dus vast wel ergens allergisch voor worden. Hopelijk geen astma en geen anafylactische allergieën. Misschien moet hij maar vanaf zijn tweede wekelijks in de koeienmest spelen om astma te helpen voorkomen. |
Jullie zijn voor best veel dingen allergisch :o
|
Praktisch iedereen is in meer of mindere mate allergisch voor nikkel, Marleen :P
|
Berken, gras- en kruidpollen (zoals brandnetel en fluitenkruid), huisstofmijt, schaal en schelpdieren. Ik kan ook niet tegen sinaasappel maar dat komt niet uit de test.
|
Appel dan? Want mijn huisgenootje van lang geleden kreeg een of andere peperdure therapie tegen berkenallergie en daarna kon ze ook weer appels eten.
|
Berkenallergie kan lastig doen met heel veel fruit :Y al ken ik het eigenlijk niet van citrusvruchten.
|
Ik kan wel tegen appels gelukkig. Is een kruisallergie met berken idd. Ik heb wel huisstofmijt en garnalen dat gaat ook samen.
|
Hahahahahaha
|
Niets, voor zover ik heb gemerkt.
|
Citaat:
|
Penicilline :ghe:.
|
Noten, vers fruit (paar uitzonderingen) en conspiracydenkers.
|
Citaat:
|
Wol en veel zon
|
Klimoppen
|
Blijkbaar heel licht voor huisstofmijt.
|
KATTEN
huisstof midden in de zomer hooikoorts mijn huid raakt ook overgevoelig van veel douchen :( |
Kiwi's, latex en zon!
|
Nikkel
|
Huisstofmijt voor zover ik weet
|
boom- gras- en kruidpollen, hooi en stro, huisstofmijt, wol, nikkel, pindas in lichte mate, rauw groente en fruit ( op komkommer, banaan en bladgroente na), rauwe aardappelen en katten.
|
Domheid.
|
|
Wespen steken
|
Ja jannn, dat doen ze.
|
Voor zower ik weet niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allergieën zijn voor mietjes!
|
Ik ben allergisch voor kanker en ebola.
|
Weet je dat ik best graag allergisch zou zijn voor kanker? Weet je het tenminste meteen als je het hebt.
|
Goed punt!
Even zereneus: ik ben naar mijn weten nergens allergisch voor (op wat hooikoortsachtige dingen na als het mooi weer is); maar zou me niet verbazen dat er vast wel iets zal zijn. |
Musicals.
|
Mensen met een hoog kijk-mij-eensgehalte.
|
Neuj
|
Citaat:
Tygo Gernandt. |
Ik vind Erik Dijkstra ook wel zo'n type :O
|
Citaat:
|
Tim
|
Betercore naamzoek