![]() |
Masturberen ( meisjes )
Hey meisjes,
Ik heb een vraagje hoe masturberen jullie het liefst en/ of wat voelt het beste aan? Danku! 😃 |
Masturberen meisjes
Heej meisjes,
Ik heb een vraagje heb er veel zien zeggen dat ze zich laten klaarkomen in bed mr leggen jullie er dan een handdoekje onder of hoe of wat doen jullie dan meestal in bed? Groetjeeeeeessss 😊 |
je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen, dus ik heb het even samengevoegd met je andere topic.
En nee, ik heb er nooit een handdoekje onder gelegd, zoveel vocht komt er nou ook weer niet vrij. |
De meeste meisjes hebben geen handdoek nodig. Als jij dat wel nodig hebt moet je dat vooral doen, komt soms ook voor. Is niet raar.
|
ik masturbeer het lekkerst op mijn buik met een warme kruik tussen mijn benen (tegen mij kutje). Soms is het genoeg om tegen de kruik aan te wrijven. Soms stop ik eerst wat in mijn kutje om me het volle gevoel te geven.
|
Mss als er teveel vocht vrijkomt bij jou is het een idee om fff een maandverband ofzo om te doen of een tampon.na het klaarkomen moet je die natuurlijk weg doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |