![]() |
opgewonden vriendin?
Als mijn vriendin stijve tepels heeft is ze dan opgewonden? En voor de bijdehandjes (of hoe je dat ook schrijft) nee het was niet koud :)
Is er anders nog een andere manier om daar achter te komen zonder haar kut te voelen? |
Aan haar vragen.
|
Citaat:
Ik denk niet dat dat een oplossing is^ |
Nee, tepels worden ook stijf als je eraan zit (zonder dat je dan opgewonden hoeft te zijn)
|
Citaat:
|
Vraag het haar.
|
Citaat:
Stel je voor ik lig met haar op bed of op de bank te zoenen en haar borsten te strelen enzo, en dan moet ik gewoon vragen 'ben je geil?' of 'word je hier opgewonden van?' dat is ook zo raar of niet? |
Minder raar dan het op een forum vragen. En die vragen kunnen prima, ja.
|
Het is je vriendin, het lijkt me dat je gewoon open met haar moet kunnen praten.
|
Super Awkward
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan nog blijft het akward om te vragen 'ben je opgewonden' en daar komt bij dat jij dan snel oordeelt dat ik alleen maar aan borsten of billen wil zitten. |
Je zegt zelf dat je haar wil zoenen en aan haar borsten zitten he.
|
Als je het raar vindt om te vragen of ze er geil van wordt kun je ook vragen of ze het lekker vindt.
|
Vragen is niet raar. Doorgaan terwijl je niet zeker weet of ze 't leuk vindt is raarder.
Maar als ze gewoon enthousiast meedoet hoef je je niet zoveel zorgen te maken. Doet ze dat? |
Citaat:
Die dingen gaan wel een beetje van zelf, en meestal kun je aan lichaamstaal gezichtsuitdrukking enzo al heel snel peilen of ze het fijn vind wat je doet. Hoewel ik het nog steeds erg awkward zou vinden kun je het dan alsnog vragen als je zeker wilt zijn. |
Vragen past in een gezond relationeel en seksueel leven.
|
Aanvoelen beter.
|
Als TS het kon aanvoelen dan had hij dit topic niet geopend.
|
Citaat:
En jij durft praten awkward te noemen of het over "aanvoelen" te hebben? :herp: |
Citaat:
|
Nou kijk het zit zo.
Ze doet zelf wel gewoon mee en haar gezichtsuitdrukking is ook niet moeilijk ofzo. Maar ik vraag me alleen af of ze het gewoon ja leuk vind zeg maar of omdat ze er geil van word |
Citaat:
|
Je vindt het niet raar om aan de tepels of billen (of een ander onderdeel) van je vriendin te zitten maar wel om te vragen of ze er van geniet?
|
Citaat:
|
En dat wil je niet?
Je wilt het juist wel, daarom vraag je het hier. Zo lang je het niet aan haar vraagt zal je het nooit weten, tenzij ze zo ongeduldig wordt dat ze zelf initiatief neemt of, meer waarschijnlijk, het zat wordt dat je passief doet. Je vriendin kan niet ruiken wat je wilt en blijkbaar voelen jullie elkaar ook niet zo aan dat je weet wat de ander wilt. En dan blijft er niets over dan of het haar vragen of geen actie ondernemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We willen wel aanelkaar zitten enzo maar geen sex hebben |
Het klinkt meer alsof zij geen seks wil hebben. Vraag haar gewoon of ze het fijn vindt, jezus.
|
Citaat:
Nee het is dat we allebei geen sex willen hebben |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, als je vraagt of ze het fijn vindt, betekent dat toch niet dat je meteen een stap verder moet? Gewoon vragen. Een goede relatie draait om communicatie. Als je niet met elkaar praat, wordt het nooit wat. Gewoon vragen!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02. |