Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Hoe draai je de perfecte joint? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1899326)

eva384 15-04-2015 21:09

Hoe draai je de perfecte joint?

Hey,ik vroeg meaf hoe je de perfecte joint draait? omdat Bij mij mislukken ze heel vaak

Prospect 16-04-2015 01:35

Goed je wiet/tabak verdelen, vanaf de filter tot het 'eind' leg ik altijd steeds ietsje meer. Zorg ook vooral dat je wiet goed verkruimeld is, kan met de hand maar ik gebruik liever een grinder.
Hou een vinger op de filter en draai dan tot je de shag/tabak mooi een geheel/rond voelt worden. Dan kun je hem dichtdraaien.

Vooral veel oefenen, ik kon het ook niet In het begin terwijl ik al wel een jaar shag rookte, ging na een paar keer al veel beter.

huntingyade 16-04-2015 03:04

Met een goede regelmaat, maar ik draai dan ook al weer een jaar of 4 dagelijks.

Zelf laat ik ongeveer de eerste centimeter vanaf de tip vrij van wiet dus alleen tabak. En zorg ik er altijd voor dat de tip ietsje uitsteekt. Dit voorkomt dat de tip in de vloei schuift tijdens het aantikken zodat hij goed vrij blijft en dat het niet zo snel vies nattig word.

Zelf draai ik ook met de plakrand naar me toe wat veel mensen vreemd vinden. maar zelf vind ik het heel fijn om op die manier te draaien.

En zorg er altijd voor dat er niet teveel van die harde shag bultjes in zitten (dus bij het verdelen de shag goed los trekken zodat hij lekker luchtig is) en zelf haal ik ook altijd die takjes eruit.

en als je nog geen grinder hebt en er een wil halen. neem dan bij voorkeur een van ijzer die uit 3 of 4 delen bestaat. dus met een speciaal opvang bakje en een zeef met thc gedeelte. dit vult zich bij gebruik langzaam op met heel fijn poeder en daar kan je echt een hele lekkere stevige joint van draaien.
de ijzeren grinders zijn daarbij ook veel fijner schoon te houden. bij plastic moet je heel erg op letten als je fijn gedrukte resten moet weg halen uit de randen want je hebt er zo wat plastic schraapsel bij zitten en dat is niet goed voor je en niet lekker.

en natuurlijk niet te vergeten. de perfecte joint begint bij een goede tip. dus een goede stevige maar hij moet ook niet te dicht zitten.

zoef de haas 16-04-2015 10:13

Ik draai mij joints al jaaaaaaren zo.

Superrelaxed, nooit inbranders, rookt altijd heel mooi gelijkmatig weg, en ik draai ze dus eigenlijk nooit meer op de Nederlandse manier.

Volk 17-04-2015 11:32

Jeetje wat omslachtig dat filmpje, koop dan gewoon een cone als je niet kan draaien. In die tijd draai ik 5 gelijkmatig brandende joints zonder inbranden. Kwestie van oefenen.

zoef de haas 17-04-2015 13:43

Jeetje wat een zure reactie..... Ik kan prima draaien zoals de meeste mensen het hier doen, maar ik vind dit relaxter, en in de tijd dat hij ze draait kan ik er ook prima 5 draaien. Kwestie van oefenen.

All Out Of Love 18-05-2015 21:50

Wat ik hier zie is dat de draaier teveel vloei gebruikt. Dat doet pijn aan de ogen.

truitje 19-05-2015 18:03

oefenen :3

deadlock 21-05-2015 14:55

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 33766359)
Jeetje wat omslachtig dat filmpje, koop dan gewoon een cone als je niet kan draaien. In die tijd draai ik 5 gelijkmatig brandende joints zonder inbranden. Kwestie van oefenen.

Het gezamenlijk draaien van zo'n ding is fantastisch en ook zelf doen is skills hebben. Zure doos.

df 21-05-2015 16:21

vraag het anders in de coffeeshop, die hebben mij vroegah ook geholpen (ben t wel verleerd btw)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.