![]() |
Meisje verkering vragen, altijd met vriendinnen
Ik ben een jongen van 12 en ben heel erg verliefd op een meisje uit mijn klas.
Ik krijg eigenlijk bijna nooit de kans om met haar te praten, wil haar miss verkering vragen. Ze is bijna altijd bij haar vriendinnen en ik loop haar heel vaak mis(n). In de klas lach ik soms naar haar en dan kijkt ze snel weg, ben best wel zeker dat het wederzijds is. Heeft iemand goeie tips? thx |
Lukt het niet met haar te praten waar haar vriendinnen gewoon bij zijn? Dat kan misschien ook gewoon met jouw vrienden erbij ;)
Later kan je haar vragen om af te spreken met z'n allen ofzo en als het klikt kan je haar verkering vragen of eerst nog even met haar alleen afspreken! |
De beste tip: Niet direct verkering vragen! Leer haar eerst wat beter kennen en spreek eerst eens wat af. Anders heb je straks "verkering" en dan heb je geen idee wat je samen moet doen omdat je nog nooit samen meer gedaan hebt dan op school zijn.
|
Miss kan ik haar een keer bij de kluisjes opzoeken fzo of een keer hoi sturen op whatsapp?
|
Of via whatsapp gewoon een gesprekje beginnen over koetjes en kalfjes en als je voelt dat het wel voor jou gevoel wel klikt vragen of ze zin heeft om eens een keer wat te gaan doen met zijn tweeën of met een clubje met vrienden en vriendinnen.
|
Ik zou beginnen met praten en afspreken.
|
thnx iedereen wat vinden jullie van een keer in de pauze op school afspreken fzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |