![]() |
Help, hij wil verkering met me!
Heei
Een jongen heeft mjj verkering gevraagd. Hij is niet de knapste maar wel heel aardig. ik zit in de eerste en bij hem in de klas. Ik denk dat het niet lang gaat duren en als het uit gaat zit hij in mijn klas. mijn ex zit ook in mijn klas dus opzich is dat niet heel erg. als ik aan hem denk krijg ik kriebels maar ik twijfel. Kunnen jullue mij helpen??? Xxxx |
Dan zeg je eerlijk dat je nog twijfelt, en stel je bijvoorbeeld voor om gewoon een keer wat af te spreken zodat je hem beter kan leren kennen.
|
Ik heb gezegd dat ik wou opbouwen en het rustig aan doen maa: hij is nuet echt knap, hij wil zoenen ik ook wel maar ik ben bang dat k niet kan,ik heb het gevoel dat ik het verkerrd heb gedaan ..
Help meee |
Als je hem niet aantrekkelijk vind, dan is dat zo. Dan is het raar als je wel een relatie met hem zou willen. Als je niet of nog niet met hem wil zoenen, vooral niet doen. Gewoon eerlijk zeggen dat je dat (nog) niet wil. Het is helemaal niet zo erg als je een "verkeerd" antwoord hebt gegeven. Je was waarschijnlijk gevleid door zijn vraag en je wist niet zo goed wat je er mee aan moest. Mocht het niks worden, dan is er nu eigenlijk nog niks gebeurd en hebben jullie beiden weinig verloren ;)
Bedenk je eens: Zou je in hem geďnteresseerd zijn als hij jou niet leuk zou vinden en jou geen verkering had gevraagd? |
Ik heb verkering met hem😁
|
Dat ging snel! :D
|
Ja maar hij heeft het uitgemaakt
|
Citaat:
|
Tjaah, tzat eraan te komen....
Hahaha
|
Citaat:
|
Het topic zegt het al: je wilt niet eens met um.... Als het aanbleef, dan was het nogsteeds fake:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vaak gaat er wat tijd overheen voor je voor jezelf duidelijk hebt wat jij van een relatie verwacht. Of je "elkaar leuk vinden" oké vind als reden voor verkering, of dat je echt verwachtingen hebt dat het lange tijd aan blijft en daarom elkaar ook goed wil leren kennen. |
Kijk, de eerste 2 zinnen... Dat bedoel ik dus...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |