![]() |
condooms
hey ik ben alex ik heb een vriendin en ik ben 16 jaar maar ik wil het dus met haar gaan doen voor het eerst maar ik weet niet welke condoom ik moet kopen mijn omtrek is 17,5 cm lengte is 21 cm kunnen jullie me helpen welke condoom ik moet kopen alvast bedankt !!
|
uh je probeert het gewoon? je neemt gewoon medium en large mee en je komt er snel genoeg achter wat past lijkt me.
|
Op diverse condoom webshops staan ook diverse maten. Daar kan je vast iets vinden wat om jouw knuppel past. Succes.
|
Hoi Alex,
Ik gebruik de condooms van Mysize. Je hebt die in 7 verschillende maten, dus er zit vast wel een goede voor jou bij. Zelf heb ik eerst een probeerpakket besteld. Dan krijg je van alle maten een exemplaar, zodat je kunt uitproberen welke het beste past. Dit zou je ook kunnen doen. Zelf denk ik als ik jouw afmetingen zie en met mezelf vergelijk dat je waarschijnlijk 1 van de grootste maten nodig hebt. Je moet alleen goed opletten dat het condoom niet superstrak zit, maar wel een beetje strak, want het mag natuurlijk niet afglijden tijdens de seks. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes! |
dankje,maar mysize69 is de grootste volgensmij dat is met omtrek 14/15 cm dus ik denk dat dat niet gaat lukken denk ik
|
Toch gewoon de grootste die je kunt vinden eerst proberen.
Het is wellicht verstandig dat je vriendin anticonceptie gebruikt ("double Dutch"), de pil bijvoorbeeld. In ieder geval totdat blijkt dat je zonder problemen condooms kunt gebruiken. |
Citaat:
|
haha een ballon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van tevoren even proberen lijkt me inderdaad een goed idee (y) als je de juiste maat te makken hebt kan je daar altijd extra van bestellen ;)
|
Citaat:
|
als je te groot koopt gaat het fout ;) dus meet je 21 maar goed na
|
Citaat:
|
Citaat:
|
naar de dokter moeten om een rubbertje uit je te laten vissen is niet grappig :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |