![]() |
Bedankt meiden
Bedankt iedereen
|
Hoi Brent! Ik ben dan wel geen meisje, maar je bent prachtig, echt waar!
|
Je ziet er goed uit hoor Brent en verder lijk je een blije jongen op de foto. Meisjes waarderen dat!
|
Dit is het subforum Seksualiteit, dus de vraag zou eerder moeten zijn: "zou je seks met me willen?" ;)
Enfin, ik verwacht dat dit topic wel verplaatst wordt :p |
Het kan ook best dat de meiden van jouw leeftijd in jouw omgeving gewoon nog helemaal niet met jongens bezig zijn, of vinden ze vooral wat oudere jongens leuk. Dan staat het gebrek aan interesse dus volledig los van jouw aantrekkelijkheid ;)
|
Axel hoe verplaats ik mijn topic dan
|
Er is vast wel een lieve forumbaas/bazin die dat voor je wil doen. Elin3 naamzoek. En je bent een echte babemagnet denk ik.
|
Oow en trouwens meiden bedankt
|
En bloodyb ik heb nog geen enkel vriendinnetje gehad dus...
|
Dan hebben die mokkels in jouw dorp een zeer slechte smaak. En wat heb je een leuke hond!:lief:
|
Aan je naam te zien gok ik dat je 14 bent dan zijn ook niet alle meiden meteen met jongens bezig. Of ze zijn vaak bezig met oudere jongens zoals jb, 1D etc. Wees niet onzeker over je uiterlijk want je ziet er goed uit en vrolijk, dus met die meiden komt het echt nog wel goed ;)
|
L&R lijkt me een betere plek dan seksualiteit
|
Hey Brent, je bent zeker een knappe jongen! Als je een paar jaartjes wacht weet ik sws zeker dat het niet moeilijk zal zijn om een vriendinnetje te krijgen, maar onthoud dat uiterlijk niet het enige is ;)
Lief hondje trouwens :3 |
:lief: :P
|
:nono:Hij zoekt een vriendin Nathan!:n
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: Komt helemaal goed hoor Brent, je ziet er goed uit. Er zullen in je klas/op school echt wel meiden zijn die je knap/leuk vinden. ;) Misschien zijn er wel meiden die jij leuk vind en kan je daar beetje mee praten. Of complimentje geven, flirten, knipoog etc. :) Take care. |
Er staat ook een :P in ey
|
Nee hoor in ey zit géén P!
|
Citaat:
Citaat:
Whaajoo |
Ik snap jullie niet-O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoel dat in de letter "p" niet in het woord "ey" zit Naatje.
|
en weer ontopic verder. chatten kan via pm!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |