![]() |
Maken van een logo
Hallo! Ik ben Xander, student aan de universiteit. Sinds gisteren heb ik een blog over films en series en meer. Graag had ik een professioneel logo laten ontwerpen, aangezien ik er echt mee verder wil. Uiteraard is dit volledig onbetaalbaar. Ik heb overwogen om Adobe Illustrator te kopen, maar dat is ook al duur...
Hier is dus mijn vraag: is er iemand die voor mij een logo wil ontwerpen, of misschien zelfs meerdere? Graag had ik een logo in landscape en ook eentje gewoon. Kan iemand me ook zeggen of ik op deze manier zelfs aan een logo geraak? Of is dit compleet onmogelijk? Voel je vrij om ook eens rond te kijken op mn blog!! https://screendependent.wordpress.com/ Groetjes, Xander |
Ook in een eenvoudiger programma kan je zelf prima een logo maken, high end software zonder dat jij daar kennis van hebt gaat je geen beter logo opleveren;)
|
Probeer Inkscape of GIMP anders!
|
Ik heb geen verstand van editing software, maar ik weet wel dat vector-based software het meest geschikt is voor logo's, en niet pixel-based, zoals Paint GIMP
|
je hoor, ik wil best een logo voor je maken =D nog wensen?
|
Misschien kan je zelf gaan klooien/proberen met Aaron Draplin als inspiratie? Zie documentaires en YT-materiaal van/door/over hem.
|
In blender 3D kan je ook mooie dingen maken. Ook 2D. Het is makkelijk maar het vergt wel wat oefening, en het is gratis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |