![]() |
Nieuwkomer
Lang geleden….
Een hele poos geleden was ik echt elke dag verdrietig Nou heb ik een goede en lieve vriend en is dat voor bij Deze is niet zo nietig En schreeuwt niet tegen mij Mijn oude vriend Van hem werd ik bang Hij had mij niet verdient Ik plakte hem liever achter het behang Mijn nieuwe vriend Met hem ben ik echt blij Hij heeft mij echt verdiend Ik voel me weer lekker vrij Lange tijd heb ik geen gedichten meer geschreven Omdat de teksten mij steeds weer deden beven Nou probeer ik het weer Want alles op proppen doet ook zo’n zeer Ik ga het gewoon weer leren Om me zelf niet meer zo erg te bezeren Van af nu lucht ik weer mijn hart En begin met een nieuwe start -een nieuwkomer- |
Daar heb je d'r weer zo eentje...pffff...
|
heej essie
Beste naamgenoot van me. Hijis wel goed, alleen dat hele erge rijmen van elke zin, moet er een beetje uit, maar verder is ie wel goed. Lees de gedichten van anderen maar, dat gerijm komt weinig voor. Maar zo ben ik ook ooit eens begonnen. Verder moet je gewoon doorgaan met schrijven Heel veel liefs essie |
ringmaster als ju het niks vind lees ju het toch niet. Als ju door redenen gestopt ben met schrijven...... is het in het beging gewoon nog niet wat het was en misschien wel nooit.!!!!!! dus zeik niet zo Als ik het nou nodig heb
|
Citaat:
Een goede Nederlandse leraar die je de interpunctie en wetten van grammatica bijbrengt. |
het is altijd makkelijk he anderen afkraken. Dat ik zo typ is omdat iedereen in hele nederland dan snapt wat ik bedoel. Want ik chat meet mensen uit hele het land en uit belgie etc. Waarom zou ik het jou eigenlijk vetellen ju kunt toch alleen maar afkraken en dom doen. Hoe oud ben je 3????
|
Citaat:
Ik vind het fijn dat je naast je akelige leven toch nog mensen hebt kunnen vinden waar je lekker mee kunt ''tjetten''...ik wens je daar dan ook het allerbeste mee. |
Citaat:
Ik vind dit gedicht niet echt mooi, ik vind het te lang en naar mijn idee loopt het ook niet goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |