![]() |
De smoesjes waar studenten soms mee aankomen..
'Ik had vanochtend een afspraak bij de huisarts en ik ben nog duizelig van de bloedtest dus ik kan vanmiddag niet komen'.
Gast.. ten eerste is het niet mijn probleem maar jouw probleem als je niet komt, ten tweede, duizelig van 4 ml bloed wat afgetapt wordt??? |
:D Dat is wel heel zielig ja. Meisje zeker?
|
Want alleen studenten maken kut smoesjes? :s
|
"Als de werkgroepen niet verplicht waren hoefden we ook niet van die smoesjes te verzinnen" #probleemwijkenredenatie
|
Citaat:
2 jaar geleden had ik 2 zwangere studentes in mijn groepen. Daar was het gewoon overduidelijk dat ze die zwangerschap te pas en te onpas gebruikten om dingen gedaan te krijgen en soepeler behandeld te worden, maarja best lastig om daar wat van te zeggen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga werken en bbqen doei! |
Ik ga ook altijd kapot van bloedtappen :o
|
Pils drinken na bloed doneren (y)
|
Maar bloed doneren is een halve liter he ;)
Vooruit, misschien zijn er mensen die heeeel slecht tegen bloed zien kunnen, en dan voel je je misschien even duizelig. Maar deze werkgroep is pas om 15.00. Ze had de hele dag om bij te komen. |
Misschien had ze een bloedtest vanwege duizeligheid en was ze daarom duizelig!
|
De tering, na 12 buisjes ben ik ook wel even duizelig maar kom op.
|
Ze hebben bij mij vorig jaar 10 buisjes afgenomen toen ik enorm brak was, dat was niet zo'n goed plan achteraf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij dezen
|
Citaat:
Dat ligt niet aan mijn begrijpend lezen vaardigheden, dat ligt aan jouw gebrek om de boel correct te verwoorden! |
Citaat:
|
Citaat:
https://onzetaal.nl/taaladvies/advie...-dezen-te-deze |
:o
|
te alle tijden
:hip: |
Ooit ging ik bloed geven en bij het derde buisje ging ik van mijn stokje en de hele dag voelde ik me een vaatdoek dus als dat bij dat meisje ook zo ging kan ik het begrijpen!
|
Citaat:
|
Wat een stuk minder is dan wanneer je bloed doneert!
|
ja, maar ik kwam dus niet verder dan een kwart van het derde buisje dus dat was niet zoveel!
|
Al verder dan een kwart van het tweede buisje!
|
Ik heb weer een nieuwe, vreemdgaan van je (ex)vriend dient blijkbaar ook bij je werkgroepdocent gemeld te worden (Y)(N)
|
Hahahaha :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ugh. |
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Ik heb weer een nieuwe anekdote, ze moesten vandaag hun eerste groepsproject inleveren en één persoon heeft IN DE OPDRACHT uitgebreid beschreven hoe moeilijk hij/zij het allemaal vond en hoe vaak hij het verkeerd begrepen had en opnieuw moest beginnen en dat hij 15 (!!) minuten moest googlen! :facepalm:
Wat is het idee hierachter, dan krijg ik misschien extra punten voor de enorme moeite? |
Wat voor studie doen ze? Verklaart het misschien.
|
Ik zou strafpunten geven vanwege gewhine zonder plaats in een werkstukje.
|
Citaat:
|
Een vriend van me studeert economie in Utrecht, zal eens aan m vragen of ie toevallig een lekkere werkgroepdocente heeft :ertur:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik ongesteld ben doe ik twee keer zo lang over naar huis fietsen (tegen een berg op) omdat ik zo slap ben. En daar verlies ik toch ook geen liters bloed.
|
Citaat:
|
Er ging woensdag toen ik bij de bloedbank was wel weer een meisje out, gelukkig zag ze het zelf aankomen dus werd ze opgevangen, maar die heeft echt de hele tijd dat ik aan het doneren was (plasma, dus alles bij elkaar duurt ongeveer een uur) op zo'n bed gelegen daar :eek:
|
Wut, hebben ze alsnog afgenomen hoewel ze out ging? :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |