![]() |
Hè Bah
Beneden in de douche heel veel haar in de afvoer en slijmerige witte blobjes.
Geen idee of het conditioner of kwak is. -O- |
Gatverdamme :(
|
Dan moet je even proeven
|
Vrijdag lag er overal schaamhaar in de douche :(
|
Bij mij gisteren ook. Ik ben best een beetje klaar met studentenhuizen(n)
|
Boehoehoe
|
Hier beginnen de voegen in de badkamer boven weer te schimmelen. Tijd om binnenkort weer eens te behandelen met Dasty en een schrobborstel.
|
Bij al het haar wat ik vind in de hotelkamers die ik schoonmaak denk ik maar niet na. Mijn huisgenoten zijn in ieder geval netter dan veel gasten :D
|
Misschien moeten jullie gaan samenwonen?!
|
Macrador en cookie. Niet de hele inhoud van dit topic. Tenzij jullie dat awesome lijkt, uiteraard.
|
Citaat:
|
Yne en ik
|
Ik las besneden in de douche en toen dacht ik mja, een OK was beter geweest misschien.
|
Je mag wel bij mij douchen, mijn douche is heel proper en kuis :bloos: :ertur: :hijg:
|
Okay :cool:
|
Naakt?
|
Mag ook met kleren aan maar dat lijkt me zo onhandig
|
Mannen/vrouwen die natte kleren moeten uittrekken zien er extra sexy uit :bloos:
|
Als ik nat ben geregend en thuis de natte kleren uit trek zie ik er niet sexy uit :( dan lijk ik heel erg op een verzopen heks :(
|
*fapfapfap*
|
Citaat:
|
Gewoon dikke bleek tegenaan flikkeren, half uurtje intrekken en douchekop erover. Daar heb je echt geen dasty voor nodig.
|
Citaat:
|
Afwasmiddel.
|
Laat je vriendje het schoonmaken met bleek? 's Ochtends en dan hele dag luchten? :o
|
Ik heb geen raam in mijn douche dus die lucht blijft helaas echt heel lang hangen.
|
Niet als je vriendje verplicht om ff te douchen een uurtje nadat het schoonmaken is verordonneerd.
|
Of je vriendje de douche laat schoonmaken..
|
Of baking soda en azijn voor je voegen gebruiken (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |