Een leuk meisje..
Sinds het begin van het schooljaar zit er een heel aardig en leuk meisje bij ons in de klas, we praten regelmatig en hebben het vaak gezellig. Ik fiets een klein deel met haar mee en ze komt dan bijna altijd naast mij fietsen en dan praten we even. Nu ik haar leuk vind, zie ik ook dat andere jongens haar aandacht willen en haar duidelijk leuk vinden. Nadat ik heb opgelet hoe ze zich rond andere jongens gedraagt en dan bij mij, dacht ik dat ze mij wel leuk zou vinden. Want een paar dagen geleden zei ze ook dat ze "iets" leuk vond en mij dat niet wou vertellen, ook een redelijk duidelijke hint. Dus vandaag (Laatste schooldag en daarna 2 weken vakantie) wou ik haar vertellen dat ik haar leuk vind. Totdat ik merkte dat ze heel chagrijnig keek waardoor ik haar niet echt durfde aan te spreken. Daarna met haar voor een deel naar huis gefietst en amper gepraat. En nu in de avond heb ik er spijt van dat ik niets heb ondernomen, ik weet nou ook niet of ik op whatsapp aan haar moet vragen wat er nou was en of ik het haar niet gewoon had moeten vertellen, want nu zit ik hier 2 weken lang.
Misschien dat iemand mij advies wil geven in deze situatie. En ook nog bedankt voor het lezen!
|