![]() |
Geil chatten
Hoi! Ik heb na een lange tijd gevonden wat me opgewonden maakt! Geil chatten, maar mijn vraag is is dit raar? En mijn probleem is met wie moet ik dan chatten?
;) |
Nee, dat is niet raar. En nee, je mag hier niet zoeken naar chatcontact ;)
|
Iedereen heeft zo zijn eigen dingen waar hij of zij opgewonden van raakt. Als dat bij jou chatten is, waarom zou dat dan raar zijn.
Kijk wel een beetje uit hoe je chat, zorg dat wanneer je met vreemden chat of wanneer je de webcam aan zet dat je anoniem blijft. Seksueel getint contact zoeken via dit forum is inderdaad niet toegestaan (het kan je een ban opleveren). |
Nee dat is niet vreemd, zijn er wel meer die dat spannend vinden ;)
|
Ik vind het zalig. Heb het al vaker gedaan via kik en skype enz
|
ook al vaker gedaan. Ik pas wel op met wie ik chat :)
|
Dankje!
|
Zelf doe ik het ook. Ik vind het heerlijk om elkaar op te hitsen en fantasieën uit te wisselen.
|
Maar hoe kom ik dan aan mensen die dit ook willen?
|
Niet hier.
|
Ik ben 17 en "geil chatten" is iets dat ik heel veel gedaan heb, en ik kan je zeggen dat het voor mij niks goeds opgeleverd heeft. Ik begon hier dan ook vrij vroeg mee. Ik wil nu absoluut niet zeggen dat je dat niet moet doen, maar ik raad je wel aan om hier mee uit te kijken. Aangezien het een hele makkelijke manier is om aan seksueel contact te komen met meisjes, was dit voor mij al snel verslavend. Op een gegeven moment zat ik liever een avondje op chatroulette dan dat ik uit ging in het echte leven, simpelweg omdat je computertje aanzetten veel makkelijker is.
|
Citaat:
|
Nee geen sul!!
Maar verslaafd kantoch ! |
Citaat:
|
ik word giel van gamergirls (ben een gamer) ik speelde een keer online toen ontmoetten ik een meisje uit de uk we begonnen te praten het begon steeds meer over seks te gaan toen vroeg ze me mijn facebook ik dacht peedo ik zat te nadenken zo zij gaf haar facebook eerst zo ik zocht het op en DDDAAAAAAAAAAMMMMMM ze was HEEL mooi en toen gaf ik miij face book wij praten vaak maar ze heeft een vriend maakt mij niks uit ik noem het gamepals ha maar mijn tip doe wat jij leuk vind
|
vet verhaal herder!!!
Ik had ook zo'n verhaal! Meisje ontmoet, was heel leuk en gezellig maar toen begonnen we ruzie te krijgen en wilde ze honing over me heen gooien.. HONING!! wtf! Toen wilde mn ouders me naar mn oom in Bel Air sturen :s maar mijn tip: doe gewoon wat jij leuk vind Anoniem8, zolang je het maar veilig doet en niet afspreekt met mannen van dit forum |
op welke sites kan je zoal chatten?
|
Citaat:
|
je mag hier prcies niks op dit forum de dingen die ik zoek mag je niey veroemen pretbedervers
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |