![]() |
Ik kan niet meer slapen.
-O-
|
*Net over Vlerkje werp* :P
|
Wat moet ik met een net? -O-
|
mannen vangen :ertur:
|
Wat moet ik met mannen? -O-
|
ik heb ook voor geen meter geslapen, de paar dromen die ik had gingen over een planetoïde-inslag in Nederland (spectaculair maar dodelijk) en over Renly uit GoT die ergens in een soort klif was gedonderd en met open botbreuken nog rondkroop, terwijl Brienne het negeerde :/.
|
Citaat:
|
VOOR GEEN METER, als in HEEL SLECHT
|
Citaat:
Ik werd wakker om 5 uur omdat ik een nachtmerrie had. -O- |
Ik had ook een nachtmerrie. Koekje was vermoord door een jaloers iemand en ik vond haar in stukken gesneden.
|
Citaat:
|
Ik vind het serieus gaaf. :(
|
Ja ik in principe ook maar nu vond ik het meer opmerkelijk :o
|
Ik herinner me mijn dromen nooit zo in detail overigens.
|
dat komt omdat je teveel zuipt, geheugenproblemen zijn een symptoom van Korsakov!
|
:lisa:
|
Het Korsakov syndroom is te vergelijken met dementie en heeft volgende kenmerken:
Streep ze maar af :yeah: |
Ik kan er eigenlijk geen een afstrepen. (Y)
|
|
worst-case scenario :yeah:
|
Ik zag gisteren de trailer van San Andreas, die zag er redelijk spectaculair uit. En kennelijk vonden ze het ook weer tijd voor een remake van Poltergeist.
|
meer vingeren
|
Citaat:
|
Kan ook niet slapen
|
Citaat:
|
Hee, dat is mijn net!
|
Citaat:
|
Ertur's stal?
|
Slome Kameel
|
Je moeder is een slome kameel. :mad:
|
Citaat:
|
Dit
|
Gewoon jezelf in slaap denken. Tegenwoordig val ik makkelijk in slaap maar vroeger dacht ik bijvoorbeeld aan piloot zijn in een vliegtuigje over een oceaan vliegen met talloze onbewoonde eilandjes. Of op een roltrap staan in een druk winkelcentrum zonder einde.
|
Zo ben ik nog nooit in slaap gekomen :P
|
Ik kei vaak. Gewoon al een verhaaltje maken en dan er zo wegzakken.
|
Het is ook eigenlijk de vraag of zoiets werkt... Je hersenen blijven door dat gedenk en fantaseren actief. Aan de andere kant: worden ze daardoor juist niet moe? Idk, het is voor iedereen anders denk ik.
Gaat er binnenkort wat gebeuren of is er iets gebeurd? |
Citaat:
|
Dan kan ik juist niet slapen. Ik moet proberen om nergens aan te denk en:o
|
Nee niets, heb vanavond wel wat energy gedronken :P
|
Ik doe het ook niet perse bewust ofzo, maar ik besef wel al dat ik soms mijn eigen droom aan het maken ben.
|
Citaat:
|
:herp:
|
Citaat:
|
slapen is overrated ik heb wel eens een maand niet geslapen.
|
Als ik tegen mijn vriend aan kruip, ben ik zo vertrokkken. In mijn eentje heb ik daar aanzienlijk meer moeite mee. Ik tel soms ouderwets schapen.
|
Ik val al jaren in slaap met bbc world service, Heerlijk zo een brits accent die je in slaap lult
|
Citaat:
|
Ik kan altijd slapen. Maakt niet uit welk tijdstip en of ik er voor al tien uur heb geslapen. Heerlijk.
En het fijne is dat ik zonder slaap ook prima functioneer. De ideale combi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |