![]() |
ADC
Heeft iemand een idee wie de beste ADC is op lol want ik ben echt slecht in bot:)
|
Hangt af van tegen en met wie je speelt hè.
|
En hoe je zelf speelt.... Er is niet zoiets als 'beste' of 'slechtste'. Gewoon zelf goed zijn en dan maakt het niet uit wie je speelt.
Begin met Caitlyn ofzo, zij is relatief best makkelijk. Tenzij je tegen Jinx speelt. |
Cait heeft lage attack speed, is behoorlijk mana hungry en heeft 2 abilities die niet offensief zijn. Dat maakt haar zeker niet slecht maar ook niet beginner-vriendelijk imo.
Ik raad aan Miss Fortune (steroid en AoE abilities zijn makkelijk onder de knie te krijgen), Sivir of Jinx. |
Caitlyn heeft een lange range waardoor je veiliger kunt spelen, een soort van dash waardoor je iets veiliger bent en een point & click ult. Ze is dus relatief makkelijk om te spelen in vergelijking met sommige andere ADCs.
Verder ligt het aan voorkeur en wat er populair is. Vayne, Jinx en Ezreal zijn bijvoorbeeld op en af allemaal redelijk populair geweest. |
Beetje laat, met de nieuwe update is Ashe bijna overpowered. Deze is gemakkelijk onder de knie te krijgen maar die heeft echter geen dashes of escapes.
Caitlyn is gemakkelijk te leren, dus hiermee kun je goed beginnen, of inderdaad Miss Fortune. Door haar passive Movement Speed is het vrij gemakkelijk. Wat ik je kan aanraden is niet de "meta" (het gebruikelijke) te volgen. Ik speel alleen champions wat mij bevallen qua persoonlijkheid. Vi Jungle / Top speel ik al snel. Sejuani / Leona support. Ashe / Jinx adc. Maar ik vind het ook leuk om Singed jungle te spelen en zo zelfs te winnen bijvoorbeeld. Speel champions die qua persoonlijk en speelstijl jou liggen =) Ik ben ook 1 van die Twisted Fate mid laners omdat zijn persoonlijkheid wel chill is. En daardoor ik gemotiveerd ben om te spelen. Ik kan bijvoorbeeld echt GEEN Ahri mid spelen. |
Ik zou een snelle champ pakken die veel damage doet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |