![]() |
Je mag terug in de tijd om 1 historische gebeurtenis mee te maken, welke kies je?
Je bent onzichtbaar en je kan niet dood. Dus puur spectator mode.
|
Ik zou liever weer wakker worden op 16 oid en alles weten wat ik nu weet :o
|
Val van de Berlijnse Muur.
|
mijn eigen conceptie.
|
Bevruchting van je moeder.
|
KAK :D
|
Citaat:
|
Citaat:
per ongeluk |
Citaat:
|
Asteroïde die de dino's uitgeroeid heeft, dat zal vast een spektakel zijn geweest :D
|
Citaat:
|
De bevrijding na WOII. Alhoewel het waarschijnlijk niet half zo euforisch is als je niet echt onder de bezetting geleefd hebt :o
|
De Slag bij Thermopylae.
|
Ik had Yi Sun-sin's Turtle Ships wel in actie willen zien, dus ergens tijdens de Imjin Waeran.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik twijfel tussen een indrukwekkende gebeurtenis meemaken (bijvoorbeeld val van Constantinopel), een militair genie in actie zien (bijvoorbeeld Alexander bij Issus of Napoleon bij Austerlitz), of de waarheid achter een nooit opgelost mysterie ontdekken (bijvoorbeeld de moord op JFK, of *dumdumdum* 9/11).
Lastig om één favoriet te kiezen, wel een goede vraag! |
ik vind het wel een beetje een raar iets. Een historische gebeurtenis, dat kan een tijdsspanne van een seconde zijn, maar ook van een aantal jaar (big bang vs. tweede wereldoorlog)
Als ik bijvoorbeeld zou zeggen: Het ontstaan van het universum, is dat dan de big bang, of loopt het ontstaan nog steeds door? http://www.reactiongifs.com/r/2013/1...mind-blown.gif |
Citaat:
|
De geboorte van Jezus.
|
Citaat:
Laatste avondmaal lijkt me dan leuker :o |
Citaat:
|
9-11 thank you allah<3
|
Je bent toch ook de grootste retard op deze aardkloot hè?
|
Jaa hhahahaha, als me eens int egt ziet,....... Wauww :d:d:d
|
Citaat:
|
Champions League-finale van 1995
|
Citaat:
|
Kun je wel fappen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ontken ik nergens!
|
Citaat:
|
K nazi
|
The Great Emu War natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja klopt (Isa).
M'n zin wordt een beetje onduidelijk door die toevoeging van Mohammed, maar wat ik dus bedoelde is: Citaat:
|
Citaat:
|
Wait whut?? En de Paashaas dan?? Of de tandjesfee?? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Battle of the Five Armies, naast de Lonely Mountain. Allemaal leuk verfilmd en beschreven, maar volgens mij ging het er in het echt veel anders aan toe.
|
Is de Tocht naar Chatham al genoemd?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |