![]() |
Hoi 8% #1789
Ja Bas ik weet wel dat het 8% is, maar ik weet nooit hoeveel ik tot december extra heb gewerkt en dan gaat de teller weer op 0 en moet ik het allemaal uit gaan zoeken en en en :(
Dit is veel makkelijker :p |
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten 'I'he Prophet 82 spawn again 45 Nardin 37 gladdeaal 34 deadlock 34 Knitten. 31 Smaug 29 Miss.Jazz. 28 df 28 zoef de haas 24 Axel11 16 Macrador 15 DDolly 14 Korreltjezout 12 WolterB 11 -Marleen 11 Vlerkje 10 Haubenmeise 9 Miekje* 8 Abs 5 Tina 4 Elin3 4 Penolopepop 3 fizzle-fluffy 2 nthn3d 2 moesasji 1 hahahahahahaha 1 Durian 1 |
Ik vertrouw Thuisbezorgd.nl noooooit meer :( Eerste keer iets laten bezorgen gelijk gaat ALLLLEESSSSSCH FOUT
|
Ik drink samen met mijn huisgenootjes Ikeabier en eet pools eten want mijn huisgenootje zijn poolse lief is er en die heeft gekookt :lief: En ik bestudeer de Navolging van Christus van Thomas a Kempis.
|
Wat is ikeabier en als er iets misgaat met bezorgen dan moet je het restaurant hoogstens niet meer vertrouwen niet thuisbezorgd.nl niet :p
|
Citaat:
|
En ikeabier is bier van de ikea
|
Ja maar heeft Ikea dan een huismerk bier of heb je daar gewoon Grolsch oid gekocht?
|
En jeetje Nardin, dramaqueen much? :p
|
De kat van mijn oud-huisgenootje krijgt ipv vandaag morgen een spuitje. Nog even heel hard met t beestje knuffelen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tet
|
Citaat:
EN TOON EENS WAT EMPATHIE MAN |
WEETJE DIT WAS MIJN EERSTE KEER PIZZA LATEN BEZORGEN IN MIJN LEVEN EN DAN GEBEURD ER D.I.T
|
Gebeurt.
|
Hij toont empathie door te zeggen dat je je niet zo druk hoeft te maken om zoiets
|
Citaat:
|
Aan de rem trekken bij zulk gedrag is beter dan het aanmoedigen/versterken!
|
Ik weet inmiddels dat ik wat bot tegen Smaug was, als jullie dat bedoelen :D
|
Die gegevens worden echt niet zo maar rond geslingerd hoor. Bovendien, als mensen aan je telefoonnummer willen komen is dat heus niet zo heel moeilijk :P
|
Eh jewel Knitten, er is een storing waarbij gegevens naar random emailadressen worden gestuurd en dit is niet alleen mij overkomen, maar ook anderen zo werd er tegen mij gezegd.
|
Dan zullen ze alsnog naar andere restaurants gestuurd worden, en niet naar random Nederlanders :P. Ik heb in ieder geval nog geen mailtjes met adresgegevens :(
|
Nou korreltje en ik hadden veel heftigere ervaring met thuisbezorgd. Onze kaas was niet eens gesmolten :bob:
|
Citaat:
|
Kan ik vergoeding eisen als in gratis pizza ofzoooooo :bloos:
|
Nee want daar kan t restaurant toch niks aan doen.
|
Hmmm :(
|
Tegoedbon van Thuisbezorgd.nl :bloos:
|
Het is gewoon karma. Het enige wat je kan doen is je leven beteren en hopen dat het nooit meer voorkomt.
|
Ik denk het ook!
|
What goes around, comes around
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik moet gewoon alweer poepen en ik heb alweer honger na anderhalf bord aardappel/bloemkool/gehakt/kaasschotel uit de oven :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: