![]() |
Ok bliepjes en gedreun mensen
Wie weet er nog meer nummers/artiesten als deze:
|
Ik voel me aangesproken door de titel!
Eerste associatie is FSOL. Beetje te 90s in vergelijking. Maar NfS terugvindpost, als ik niet aan het werk ben kan ik je nog wel een heleboel suggesties geven :o |
Heel anders dan wat ik postte, maar zeker vet :cool: En graag, meer suggesties zijn beter. Ik ben, buiten de bekende dingen, niet heel goed in deze hoek :o
|
Mja ik ben meer van de ambient/downtempo bliepjes, en de stijl van dat nummer van Daniel Avery is een beetje tussen oldschool ambient en noise of minimal in, maar dan wel langzaam. Hmm. Ik dump wel gewoon wat er in me opkomt/ik tegenkom.
Aphex Twin ken je ongetwijfeld, maar hij is zo divers door de jaren heen :o ^ en dit hele album :yeah: |
*O*
|
Carn tvp voor thuis
|
Fever Ray en The Knife zijn zeker al te mainstream bekend om als tip hier te deponeren :bloos:
|
Fever Ray ken ik nog niet, maar The Knife vind ik zeker tof!
Al is het tot nu toe wel allemaal vrij anders dan wat ik postte :( |
Fever Ray is ook van Karin Dreijer Andersson
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ja dat Mr Fingers is erg jofeldepofel :cool:
|
Kiasmos al een keer gecheckt? collab van Olafur Arnolds en iemand van Bloodgroup, beetje minimal techno met ambient/klassieke invloeden.
|
in het progressive house genre vind ik de Anjunadeep-verzamelaars van Anjunabeats vaak wel ok. De eerste twee zijn erg sterk, daarna is het een beetje een mixed bag.
|
over Orbital en FSOL en dat soort dingen gesproken, ik heb nog een playlist op Spotify met alle tracks die ik kon vinden die in WipeOut games zitten (y) wel aardige 'edm/drumnbass/breakbeat' trip door de jaren heen
|
verder zet ik gaarne wat op van Carpenter Brut, Jon Hopkins, M|O|O|N, Moderat, Stendeck, Clark, Gesaffelstein, en zo kan ik er denk ik nog wel een paar opnoemen ;o
|
Oh en als je wat meer zin hebt in vage boards-esque blieps & synths & (experimentele) electro dan is het een kwestie van de soundtracks van Hotline Miami 1 en 2 binnentrekken. Niet alle tracks zijn even boeiend maar er zitten wel een paar toppppppers tussen (y)
|
Random
|
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wil toch reageren.
|
Carniej wat vind je van AnD?
|
En Paula Temple
|
Goed topic
|
Ben je zelluf!
|
|
|
|
Nu doe ik zeker niet meer mee, eah? :herp: |
Jammer van dat gezang, want het klinkt anders wel aardig. Maar ik luister dan ook voor de lol hard en dark techno, soms wel een hele nacht lang. :herp:
|
Ik vind The Glitchmob wel altijd lekker. Weet alleen niet of het goed aansluit.
|
Als ik ooit een film ga regisseren, komt dit in de score. |
Nog zo'n klassieker. |
Stampiestampieshanghai. |
Fuck nu heb ik wel weer zin in een Cyberia'tje of zo.
|
Citaat:
|
Hehehe ik had dus ook dat filmpje in mijn hoofd toen ik dat postte :/
|
|
In deze topic komt alle muziek samen! <3
|
|
|
|
Weer eens wat anders: