![]() |
Ongemakkelijk
Gisteren hadden ik en m'n vriendinnen het erover dat we van die kinderachtige jongens in de klas hebben die 24/7 aan seks denken.
Toen zei een opeens: 'ik vind het maar smerig' En wij wilden weten wat. Klaarkomen vind ze dus smerig, vooral in de brugklas. Nu ben ik een meisje maar ik durfde niet te zeggen dat ik ook gewoon met mezelf speel en dat helemaal nii vies is ofzo. Wat moet ik doen? Want ik ben bang dat ze merkte dat ik rood werd ofzo TresCoolxx |
Gwn zeggen dat je ook vingert en dat dat indd niet smerig is en juist fk lekker! Vraag of ze het al wel eens ervaren heeft en dis haar dan ;) ,in ieder geval, als jullie zo met elkaar omgaan (wij wel)
|
Je kan toch gewoon niets zeggen? Om aan je vriendinnen te vertellen dat jij je vingert hoeft helemaal niet, je kan ook gewoon niets zeggen :p.
|
Zo gek is het niet hoor. Op jouw leeftijd zit er nogal een verschil in hoe ver je al ontwikkeld bent: een deel is al toe aan masturberen, anderen zijn er nog helemaal niet mee bezig en vinden het vies, en sommigen schamen zich ervoor en roepen dan ook maar dat ze het vies vinden. En dat is allemaal prima.
|
Zoiets is privé en hoef je ook helemaal niet te delen, ook niet als erover gepraat wordt. Lekker voor jezelf houden als je je er ongemakkelijk bij voelt (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |