![]() |
Hoi Straffe Hendrik #1791
:o
|
Die was snel.
|
spawn again 86
Korreltjezout 74 Tina 41 Miss.Jazz. 30 df 25 Axel11 24 Knitten. 20 Durian 19 Miekje* 19 Penolopepop 18 Yne 17 deadlock 13 Nardin 11 zion_temp 10 nthn3d 10 WolterB 8 Haubenmeise 7 Loezzel 7 Regenboog 7 Stomme Klont 7 Abs 5 zoef de haas 5 Elin3 5 'I'he Prophet 5 Sjeord 5 Carn 4 gladdeaal 4 Smaug 3 Macrador 2 Katertje 2 Vlerkje 2 hahahahahahaha 2 Daantje_0705 1 Tough cookie 1 moesasji 1 ßuerp 1 |
Straffe Hendrik :lief:
|
Spoiler
Waarom vind ik dit zo grappig. :ghe::( |
Citaat:
|
Bah bier
|
HALLO
|
hallo
|
Is het al gelukt met je werk, Hauben?
|
Vanavond 2 afleveringen GoT kijken (y) :o
|
De foto's van afgelopen gala zijn weer van niveautje berenburg, ik zie foto's terug dat ik op de grond zit en mijn tong en duim uitsteek/opsteek en op de ander sta ik met de DJ te praten wat ik me niet meer kon herinneren :D
|
Iemand nog tips voor stockholm? Ik ben er vanaf morgen voor 3 dagen
|
Winterjas aan en gewoon met je schlong uit je broek rondlopen, dan scoor je händig makkelijk daar.
|
Citaat:
|
Brada dan koop je gewoon een spange in Stockholm.
|
|
Jezus aal, fokking wereldreiziger ben je ook
|
Citaat:
|
:bloos: Hoi aal, wat ga je in Stockholm doen?
|
Citaat:
|
Heb je de EULA wel gelezen?
|
Okeeeeee, ik ga m'n luie reet nu echt uit bed duwen en eens zien of er nog iets te ontbijten valt :o:(
Zonde van deze mooie dag :( |
Potverdorie. Die laatste blonde snol, dat was er net een teveel. :'(
|
Citaat:
Maar eerst nog een jointje roken in bed om goed na te kunnen denken wat je gaat doen vandaag en wat je zo gaat eten! En terwijl je aan het draaien en smoken/denken bent kun je ook nog wel even iets opzetten op uitzendinggemist ;P |
Straffe Hendrik Quadrupel is de beste
|
Waar was jij gisteren, Jeroen?!
|
Citaat:
|
ghehe.
|
Citaat:
|
Ik heb weer een headset :yeah: zoveel fijner geluid.
|
Ik dacht dat het een beetje een grauwe dag was, maar ik was net buiten en het is net of je door die jungletuin van Burgers' Bush loopt. :eek:
|
Jaaa, het is echt heel lekker buiten. Hier staan de balkondeuren open en ik ga straks de was buiten ophangen.
|
Hopen dat het morgen nog zo is!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat trek ik codeïne toch slecht, of juist goed. :ghe:
|
Citaat:
Ik heb een tijdje terug een verhoging van mijn medicijndosis gehad en nu ben ik weer zoooo labiel. :ghe: |
Gezien vorige topic, de ah hier heeft 0,0 speciaalbier. De Jumbo doet het beter. Maar de supercoop heeft best veel, meer dan de gall bv. De mitra doet het t best. Van de reguliere winkels dan.
|
Het wordt morgen in de ochtend/begin middag niet zo relaxed, maar daarna nog een zonnetje en een graad of 16 's avonds.
|
Wat ooit is de mitra?
|
Citaat:
Wat voor? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fabeltastisch.
|
Citaat:
Citaat:
|
T paultje :lief:
|
Wie is er nu allemaal in Zwolle te vinden morgen? Volgens mij ben ik de tel een beetje kwijt :o
|
5 mensen
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |