![]() |
tieten
ik ben 13 en heb cupmaat D, is dit normaal?
|
Ik heb je topic even verplaatst naar de goede plek.
Vergeleken met alle vrouwen is D niet extreem groot. Voor je leeftijd is het wel groot. |
D is voor je leeftijd wel vrij groot. Kijk eens naar je oma, tantes (niet aangetrouwd, uiteraard) en moeder. Hebben zij grote borsten? Dan is het aannemelijker dat jij ze ook krijgt.
Verder zegt de cupmaat niet alles. Zo is 70D een compleet andere maat dan 85D ;) |
13 en cupmaat D? Oke lol
|
Hai!
Hm, ik weet niet wat ik had toen ik 13 was, maar bij mij begon het ook vrij snel te groeien van voren ;) En Elin maakt een goed punt: 70D is iets anders dan 85D. Ik heb zelf 70D, maargoed... Ik ben ook een aantal jaartjes ouder, maar voor zover ik me kan herinneren heb ik deze maat ook al een paar jaar. Zolang je gewicht gezond is, en je geen klachten (in je rug bijvoorbeeld) krijgt, en het niet heel veel groter wordt, zou ik me niet te veel zorgen maken. |
Ja, ik wilde ook al zeggen: denk je om je rug?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je lichaam niet in verhouding klopt kun je daar rugklachten van krijgen, maar als je zelf al aangeeft dat het aan een verkeerde houding ligt, probeer daar dan op te letten!
|
Citaat:
|
Zullen we het in dit topic weer over borsten hebben? Als je graag over je rugklachten wil praten, Zaadplantje, kan je daar een eigen topic voor openen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |