![]() |
f
d
|
Het gaat om het heden niet verleden. Als je ziet wat hij nu doet, kun je dat niet goedpraten. Voor iemand die uit zo'n milieu komt, mag hij wel minder arrogant overkomen. Dat zou alles minder erg maken. Dit alles betreft voor hem als persoon..
Als we hem alleen moeten beoordelen als zanger, dan kent niemand hem over 20 jaar nog. En aangezien hij bekend staat als zanger, moeten we alleen judgen op zijn zang en hem niet als een historisch persoon. Want die 2 dingen staan totaal los van elkaar. Dat is mijn mening. |
Citaat:
Ik ken hem niet zo goed, alleen vanwege zijn muziek en daar beoordeel ik hem dus op. Vind jij zijn muziek leuk dan? |
Ik vind dat je mag zeggen wat je wil. Hoe idioot ik jouw mening ook vind, ik vind dat jij die mag uiten. Ook in het geval van een knul met aardig wat muzikaal talent, die besluit er vrij beroerde muziek mee te maken. Ik heb door zijn handelen weinig respect voor dat zielige stuk vreten. Het feit dat ik zijn stem niet mooi vind en dat hij het stijlgevoel heeft van Stevie Wonder helpt daar niet bij. Mocht hij mooie muziek gaan maken en zich als een volwassen man gaat gedragen zal ik hem wellicht een beetje gaan waarderen. Tot dan mag dit topic wat mij betreft verplaatst worden naar "onzin".
|
Ik vind het dan wel jammer dat hij vanuit zijn achtergrond nu zo arrogant is geworden. Begon hij niet om zijn moeder te ondersteunen? Van die houding is nu weinig te zien.
|
Citaat:
|
Justin Bieber :')
|
eeeh wtf is dit nu weer :D
|
Dit mag dan bot klinken, maar het gaat uiteindelijk om het eindresultaat. Ik zie namelijk niet direct het verband tussen achtergrondverhaal en muziek. Maar ja, ik luister nou eenmaal niet naar JB en heb er voor de rest ook geen interesse in, dus wat doe ik hier nog.
|
Als je van zijn muziek houd dan luister je ernaar, en anders niet. Tja arrogant.. Ik denk dat dat voor ons zo lijkt omdat hij nu eenmaal beroemd is...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |