![]() |
Algemeen Festivals Voorpret Topic
*o*
Ik vind de lineup van BKS maar een beetje tegenvallen dit jaar :( Maar toch ga ik, want het is hoe dan ook leuk (y) |
FANGIRL :bob:
|
Nog maar n maand. *O*
|
Ik ben het helemaal met je eens, ik lag gisteren heerlijk op mijn rug bij BFO en toen kreeg ik het al warm en 's avonds bij Singlefeest kreeg ik NOG MEER zin in Lowlands :lief:
|
Nog een kleine 2 maanden en dan Zomerfolk Festival Rapalje :cool:
|
Ik doe dit jaar klein: Welcome to the Village
|
Citaat:
|
Ik ga natuurlijk ook nog naar Boulevard en Incubate (y)
|
Citaat:
Maar wij hebben elkaar natuurlijk ook helemaal niet gezien op LL :bob: Anyway, als Tori Amos in ene zou besluiten om te komen, koop ik uiteraard toch gelijk een kaartje :p |
:D :cool:
|
Ik doe dit jaar werktechnisch SPRING, Oerol, Boulevard en Over het IJ en deed eerder dit jaar al Grasnapolsky, maar ik heb zomaar het gevoel dat het daar een beetje bij gaat blijven! :eek:
|
Citaat:
|
Zo stom dat Oerol altijd op onmogelijke tijden valt, wanneer ik nog gewoon les moet geven :((n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard, iemand moet jou toch beschermen. Cris komt ook.
|
Roadburn al achter de kiezen, up next is Fortarock en BKS en Incubate
|
Zomercarnaval. :mad:
|
Fortarock, Graspop, Metaldays, Brutal Assault en Lowlands sowieso *O*
|
Dynamo wsl ook (y)
|
BKS (al vind ik de line-up ook nogal een tegenvaller, maar ach, leuk clubje die niet meer allemaal meer naar Lowlands willen, dus het wordt vast mooi (Y)), PITCH en Lowlands worden 't dit jaar. Ik vond Lowlands vorig jaar misschien wel de leukste Lowlands van allemaal dus #ZININ. Er gaan ook allemaal superleuke nieuwe mensen met ons mee (Y)
Oh ja en Stekker misschien nog. |
Maar eerst nog even naar onbekende locatie en Italië deze maand (Y) Ik doe zo veel deze zomer :lief:
|
Citaat:
|
:ertur::ertur:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cris gaat naar pukkelpop :bloos:
|
Up!
Weersvoorspellingen zijn nu heel prima voor BKS, hopelijk blijft dat zo. *o* |
Wacken *O*
Lowlands *O* |
Oei, die voor Mol zullen nu ook wel te vinden zijn :o
|
20-24 met een kleine kans op regen, houden zo jungs! *O*
|
Biiiiijjjjjnaaaaa *o*
|
Gaan er hier mensen 11 juli naar 18hrs festival in Zaandam?
|
Ik ga wss dan wel naar Zaandam toevallig, niet naar het festival :p
|
Citaat:
|
Datum is gewijzigd ik ga niet meer 11juli :p
|
Up want de Incubate Voorpret is weer begonnen met de app *o* Planning maken op beschrijvingen en verrast worden *o*
|
Up. Lowlandskaartjes gekauft.
|
Ik heb net ook voor het eerst in 3 jaar weer een kaartje gekocht. Wordt LoLa nr.15 toch nog een feit.
|
Ook weer binnen (y) Mijn 3e pas :p
|
Dit jaar Graspop, dagje Suikerrock en dan Alcatraz.
Oh ja en in mei nog eens AC/DC, hopelijk deze keer beter dan vorig jaar. (y) |
Upperdepup, want Lowlands is over een week al! :eek:
Ik ben een beetje de playlist aan het luisteren om dingen te ontdekken, en het valt me echt op hoeveel electronica en James Blake-achtige artiesten er staan. :s |
Komend weekend naar M'era Luna -- Eerste festival sinds jaren. Ook een beetje omdat Summer Darkness er mee opgehouden is, de fuckers.
|
Jaaaaa morgen Lowlands JOEPIE :lief:
|
Veel plezier lieve schatjes!!!
|
Ik heb m'n vriendje net afgeleverd bij zijn vrienden. Hij een lang weekend vakantie en ik morgen juist weer aan het werk. Ik ben stiekem wel een beetje jaloers :o
|
Arme Loes :(
|
Nou ja, ik heb 5,5 week echt geen ene reet uitgevoerd, dus best zin om weer iets te doen :ghe:
Alleen jammer dat dat tegelijk met lowlands valt! |
Ik ga keihard duimen dat m'n goeie friendinnetjuh morgen ook kaartjes wint want dan kan ze toch mee. Ik heb de mail voor haar geschreven en gezien mijn mazzel is er een kans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |