![]() |
Hoi achttien spijkerbroeken en tieten in mooie bh's! #1794
:lief:
|
Geen babs, maar ik zou er een van je krijgen.
|
Is dat zo?
|
Ik wil een wolvenshirt.
|
Jep
|
Tieten *O*
|
Titel (Y)
Spijkerbroeken draag ik eigenlijk niet zoveel. Alleen tijdens werk of excursies ofzo. Meer gewone, zwarte skinny/pencil-model broeken van stretchstof. |
Stelletje hipsters zijn jullie.
|
Die 18 broeken van mij zijn niet alleen maar spijkerbroeken he.
Trouwens, zo een spijkerbroek vind ik dan wel mooi: http://lp.hm.com/hmprod?set=key[sour...product/large] |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[sour...product/large]
En deze is dan weer verschrikkelijk lelijk (n) |
Ik zie nog steeds een gewone spijkerbroek :O
|
Citaat:
ik deze *O* |
Mijn meest basic bh's zijn sportbh's. Twee dezelfde, omdat ze zo fijn zitten. De rest is 95% niet-zo-spannend-maar-wel-mooi.
|
Citaat:
Zo zien mijn benen er ook uit :o (ong) |
|
Ik heb vier bh's en twee oude reserve. Qua broeken vier blauwe spijkerbroeken en een grijze, een grijze nette broek en een zalmroze, groene en witte dus negen broeken.
|
Citaat:
|
Oh en een zwarte broek ook nog.
|
Ik voel een post-hier-een-foto-van-je-benentopic aankomen :lisa:
|
Gefeliciteerd Daantje!
|
Citaat:
|
Liever van je voetjes
Hitzor naamzoek |
Thanx :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Daan! *o*
|
Handen vind ik wel mooi <3
|
Ik draag veel meer thermobroeken / joggingbroeken dan gewone broeken :O.
|
Oh en gefeliciteerd Daan *o*!
|
Ik wil mijn jurkje repareren, maar mijn jurkje en naaimachine zijn allebei thuis :'(
|
Citaat:
|
Ik heb echt hele rare duimen :O heel stomp :ghe:
|
Wat vinden jullie dan het mooist aan jezelf?
|
mijn extern hersenreservoir
|
M'n haren. Alleen jammer dat ik een nepmeisje ben die niet kan vlechten en leuke dingen er mee kan doen.
|
Mijn haar is ondertussen echt heel mooi lang geworden :O, dus dat vind ik mooi. En mijn rug op de een of andere rare manier :ghe:
|
Citaat:
mijn lichaam dan :cool: Dat mijn verhoudingen kloppen enz Mijn wimpers vind ik ook wel mooi :bloos: |
Lang haar :lief:
|
Citaat:
|
En het lelijkst:
Neus, oren, voeten, wenkbrauwen |
Citaat:
|
Oke, mijn oren vind ik wel mooi. Maar het is alleen lelijk als ze door mijn haar heen te zien zijn (n)
|
Ik vind mijn lippen denk ik wel okee, en de verhoudingen van mijn lichaam ook wel. Al zou ik wel wat dunner willen zijn, dus 'figuur' is niet echt een goede kanshebber voor wat ik het mooiste vind aan mezelf.
|
Citaat:
|
Ik ben ook wel blij met mijn haar, alleen heb ik pluizend babyhaar :bob: En ik ben best blij met mijn billen (Y)
|
Citaat:
|
Miekje ik moet van mijn broer vragen welke varen je het leukst vind. Hij vond varens te breed.
|
Ik heb drie beha's, twee zwarte, waarvan eentje met witte bloemetjes, en één rode. Allemaal met stukjes kant enzo, want dat vind ik mooi :O
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |