![]() |
Vind ie me leuk
Hii,
Er is jongen van mijn klas hij zit naast me. Ik vind hem heel leuk. Hij raakt vaak aan enzo. Niet in het misbruik gedeelte maar gwn benen haar enzovoort. Als we naast elkaar doen zn vrienden ook raar zo van oehhh enzo. We hebben vaak leuke gesprekken. En vandaag vroeg tie nog voor de grap og ik met hem wilde trouwen en in de schooltuin ging die tegen me aan zitten voor schaduw die er niet was(Het was namelijk heel warm) Wat ik wil weten is vind hij mij ook leuk. Btw ik ben 12😊 Getypt door: Je Unicorn😘 |
Misschien kunnen jullie samen iets gaan doen, samen een ijsje halen na schooltijd of gewoon een keer samen naar het zwembad? Als jullie elkaar wat beter kennen is het makkelijk om met elkaar te praten, en is er misschien wel een kans op verkering ;)
|
Das wel een goeie maar ik ben heel verlegen😪
|
En soms probeert hij ook dingen om mij te testen en doe ik het omgekeerde van wat ik dus echt wil zeggen bijv zijn vriend kwam naar me toe en vroeg of ik en leuk vind en ik raakte paniek en zei dat ik een vriendje heb die ik niet heb
|
Dat is niet zo slim...
|
Maar hij vraagt er nooit iets over en die vriend heb ik dus verteld dat het uit is en hij ging helemaal mysterieus doen..
|
Zorg dat je een keer alleen met hem (af)spreekt en vertel geen leugens meer om aandacht te trekken ;)
|
Idd spreek een keer met hem af ik weet het t is makkelijker gezecht dan gedaan. Maar dat is wel een van de beste manieren vraag hem of hij mee wil naar de bioscoop en zorg dat jullie samen wat leuks doen .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |