![]() |
vakantie-ideeën voor kikaa* en friendjuh topic
Ik zeg Italië!
|
Zeeland for the win! (y)
|
Dank je df! Ik denk dat we er ooit wel uit gaan komen samen!
|
Oostenrijk en niets anders:bob:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke plek en met wie? |
Citaat:
|
Wat voor type vakantie moet het zijn? :o
|
Goed topic
|
Kroatië
|
Citaat:
|
CHISINEUK
|
Citaat:
|
Zo hard was je niet, het kostte me behoorlijk wat energie om je gefluffd te krijgen na die zeventig shotjes.
|
Citaat:
Nee we willen graag kamperen! |
Citaat:
|
Nou, continu seksen in een warm en benauwd tentje lijkt me niet echt wat!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig
|
Barcelona!
|
Maar je wil dus iets warms en in een tentje? Want dan zou ik gewoon de Provence doen ofzo en dan een mooie camping met plaatsjes-in-het-bos zoeken in plaats van massaveldjes.
|
Als het je niet per se om het kamperen gaat: Sicilië is ook tof (y) en zo warm 's zomers dat je er t beter kiest voor iets met airco :Y
|
Kroatië is trouwens ook tof en goedkopere campings dan Frankrijk. Minder Fransen ook. Wel verder rijden en in mijn ervaring minder leuke dingen te doen buiten de camping, maar dat kan een vertekend beeld zijn doordat ik in Kroatië was op mijn zestiende en met mijn ouders.
|
Kroatië lijkt me ook heel mooi inderdaad. :o We willen inderdaad kamperen en aangezien we niet super lang gaan, willen we ook niet eindeloos ver rijden. Frankrijk vinden we beide leuk, dus het wordt gewoon wat in Frankrijk! Nu nog kijken waar en dan lekker op vakantie. :cool:
|
Up :O
|
Wat is een goede, goedkope site voor vlucht+hotel?
|
Wij zijn er helemaal uit waar we naartoe gaan. :cool: De Auvergne in Frankrijk! Op de heen weg gaan we eerst nog een paar dagen ergens anders naartoe, maar dat bekijken we nog!
|
Citaat:
|
Noem eens een paar romantische steden in Europa jongons!
|
Praag, Wenen, Parijs en Londen
|
kinderkaanker? :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |