![]() |
Verkeerd genummerd
Hallo, ik kwam er net achter(bij het bekijken van het correctievoorschrift van Nederlands) dat ik verkeerd genummerd heb waardoor ik uiteindelijk even vraag te kort kwam. Is dit nog op te lossen zodat ik niet de laatste paar vragen fout heb?
|
In principe niet en ik zie dat de laatste vragen bij havo Nederlands meerkeuzevragen zijn, dus dan is het eigenlijk helemaal onmogelijk voor de correctoren hier nog soepel mee om te gaan.
|
Desalniettemin is het natuurlijk niet verboden dit verhaal aan je leraar te vertellen.
|
Dat is niet de reactie waar ik op hoopte, dat betekent dus dat ik vraag 31 t/m 39 gewoon fout heb ?
|
Je hebt vraag 31 t/m 39 verkeerd genummerd. Zeker bij dat rijtje meerkeuzevragen dat erin zit is dat wel een probleem, dat snap je toch wel? :o
Maar goed, zoals ik zei "in principe": misschien heb je twee heel aardige correctoren. En je kunt altijd even contact opnemen met je eigen leraar Nederlands. |
Ja ik snap het zeker. Ik vind mezelf ook een verschrikkelijke sukkel nu.. Wou alleen even horen of ik er echt niks aan kon doen
|
Ik zou zeker contact opnemen met je docent, dan kan je jezelf iig niet verwijten dat je er niet alles aan gedaan hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |