![]() |
gamemaker
1 Bijlage(n)
Hoe ga je dmv een object naar een andere kamer? Dat je speler daarmee botst. En dat je dan op een x en y positie gaat. Niet naar de eerstvolgende room maar naar een specifieke. Bijv van room 1 naar 6.
Hoe maak je een dialoog als je tegen een object aankomt? Ik had show_message('') , maar die werd gelijk getoond toen ik de kamer binnen liep, ipv pas bij een object. |
doe even een tutorial daar worden dit soort dingen behandeld.
|
Ik heb een foto erbij gedaan, maar ik kan zoiets nergens vinden
|
Ik heb game design gestudeerd, als je wat vragen hebt, mag je wat vragen.
|
Ja hij vraagt toch wat, geef antwoord dan.
|
Er zijn vele programmeer talen, en vele manieren om het te programmeren -_-
In het algemeen: "Hoe ga je dmv een object naar een andere kamer" Door middel van een command line in de trend van: "If object clicked, enter/load/ "room 3"" "Dat je speler daarmee botst" "If clicked" bijvoorbeeld "En dat je dan op een x en y positie gaat" "Relocate "player" to position "X##, Y##"" "Hoe maak je een dialoog als je tegen een object aankomt?" "If clicked, show msg "TEXT-EXAMPLE" " |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.