![]() |
tips voor drank feestje
over een kleine 2 weken word ik 18 dus een dik feest natuurlijk .
Er komen ca. 20-25 jongeren bij mij over de stoep (ouders de deur uit). ik haal denk ik 3 kratten bier maar wat moet ik voor de rest halen ? de samenstelling jongens meisjes is redelijk fifty fifty . Ik heb ongeveer 50 euro voor over . zat zelf te denken aan el picu cocos en passie Enzo en fles dropshot of apelkorn. goede idee'en voor een orgineel welkomste drankje zijn ook welkom:y |
Iets als Jillz of wij voor de dames die niet van bier houden? En uiteraard ook gewoon wat fris, er zijn altijd mensen die geen of weinig alcohol drinken.
|
fris zal er zat zijn , maar ik ken me vrienden en ze drinken allemaal (veel) alcohol .
|
Je verwacht 20-25 mensen die wel van een drankje houden en het feestje bij je thuis duurt ongeveer 5 uur lees ik elders. Is die 50 euro inclusief het bier? Want dan lijkt het me helemaal (te) weinig...
Of nemen mensen zelf ook drank mee? ;) |
Haha nee, 3 (of 4 ) kratten bier zijn er in ieder geval ( betalen me ouders) .
En hoorde van iemand dat ze een fles wodka meeneemt en een ander een fles jagermeister maar wou zelf ook nog wat leuke drankjes erbij |
Bacardi kan je mixen met cola, is ook erg lekker. Jägermeister vind ik persoonlijk het lekkerst met energy drink.
|
Mensen horen op die leeftijd hun eigen drank mee te nemen voor die extra oemph!.
|
een beetje laat maar voor degene die het willen weten :
het volgende was gehaald fles passie 2 flessen rode wodka fles dropshot el picu cocos safari senza 6 kratten heinken en een shit load fris zelf had ik ook nog el picu sour apple en zure matten gehaald , want ik had een zure mat shotjes gedaan. het feest begon rustig maar met de drank die vloeide werd het steeds gezelliger en na 2 uur was alle drank op . ook hadden gasten nog een fles jagermeister, een fles sourz en een fles liquor 43 gehaald maar deze waren ook allemaal razend snel op . van het bier waren er 4 kratjes opgegaan echter om 23:00 ipv 01:00 (het begon om 20:00) moest ik het feest al stoppen anders was al het bier ook opgegaan maar mensen waren al zeer lam (1 kotser op ca. 30 man) . |
GEEEN FUCKING TEQUIULLIA SHOTS!!!!!
OMFG |
Weinig drank. 4 kratten bier voor 25 man?? Ik zou daar 8 van maken en waar was de wiet?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |