![]() |
Is er al iemand naar Mad Max Fury Road geweest?
Zo ja hoe is die?!
|
Jup, zaterdag geweest, zeer gaaf (Y)
|
Nog niet, die ga ik in de IMAX bekijken. Heb vanavond wel Get Hard gezien met Will Ferrell en die was erg leuk.
|
Citaat:
Hij put wel the Mad in mad max. |
Nog niet maar hij is geweldig.
|
Ik moet wachten tot donderdag :'(
|
Ik wou 'm heel graag zien, maar sinds dit artikel weet ik 't niet meer hoor:
http://jezebel.com/the-new-mad-max-f...d-i-1705273679 "CHARLIZE THERON HAS MENSTRUATED ALL OVER MY MASCULINITY." :') |
Is alleen in 3d te zien toch? (N)
|
Nee ga hem morgen gewoon kijken.
|
In 3D is hij prima hoor
|
Ik zag hier een tijdje terug een trailer van in de bios, wist niet wat het was en dacht vooral 'waar de fuck zit ik naar te kijken?:s' maar de recensies hebben me toch wel nieuwsgierig gemaakt, al vraag ik me af of het iets voor mij is.
|
hehe, ik las in een interview met Theron dat het gros van de productie gedraaid is zonder een regulier script. Er waren wel storyboards met de nodige aantekeningen qua dialogen; dus de nadruk ligt behoorlijk op de cinematografische kant geloof ik. Maar goed, de Max Max-reeks staat ook voornamelijk bekend om de setting, rare karakters en verbouwde auto's en actie/stunts; het plot past op een bierviltje :o
|
Het is een soort Waterworld maar dan nu al cult.
|
Maar dan met helemaal geen water ook!
|
is Waterworld juist niet een mislukte natte Mad Max? :p
|
Citaat:
|
WAT NOU MISLUKT JIJ SERPENT
|
WAT NOU VERSCHRIKKELIJK JIJ MET JE BROEKPAK
|
wel jammer dat er geen leuke tune zit bij de nieuwe.
|
Citaat:
|
SorrygrappieikhouweleenbeetjevanjeAbs:bloos:
|
Citaat:
Maar Trijntjes broekpak was wel verschrikkelijk :y |
:y
|
Hij was echt supertof (y)
|
:lief: Pure liefde!
|
Up, want ik heb 'm eindelijk gezien en nu ben ik op Tom Hardy.
http://38.media.tumblr.com/94ae4a275...b91ho1_500.gif De tering, wat een belachelijke en epische film. :lief: |
Waterworld :cool: :cool: :cool: :cool:
|
Ik ga morgen!
|
Sicke film :cool:
|
Je bent zelf een sicke film :bloos:
|
Wij gaan over een week samen met Vince en Wishfuldreaming :o
|
Morgen erheen. *o*
|
Vorige week geweest met ezblade. Fucking awesome film
|
Net terug, fucking vet.
|
Citaat:
|
Ja, actie tot dat je neervalt van de hoeveelheid actie
|
Ik vind de gitaar en de trommels tof in de film :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HIJ IS ZO GOED.
|
En voor Charlize Theron kun je maar beter een blokje omlopen, zelfs met anderhalve arm!(y)(y)(y)
|
Ik wil in haar auto :lief:
|
"""""""auto""""""
|
""""""haar""""""
|
Alsof jij je niet in je kont zou laten neuken door Fusiosa als je daarna even mocht sturen, betercore.
|
Paar weken terug gezien, en inderdaad fokking geweldige film. :cool::cool::cool:(y)
Kijk uit naar de volgende (vier?) films. :cool: Citaat:
Citaat:
|
Allegaartje van gemiste kansen, aanzetten tot karakteropbouw die niet werden afgemaakt en dingen die nog veel gekker hadden gemogen (hier en daar wel iets leuks zoals die gitaar of de referentie (gok ik) naar de Muur, niet echt spoilers dit). Ik ging erheen omdat ik wist dat er gave dingen waren gedaan met weinig CGI, maar het was ook echt alleen maar dat. Heb hem nog wel kunnen uitzitten, af en toe beetje geglimlacht. Maar vooral zonde, iets meer werk en het was een goeie film geweest.
Grappig wel dat de muziek van Junkie XL was. Ik dacht bijna zeker te weten dat het Frank Klepacki (Red Alert-soundtrack) was, tijdens de film. :D |
Wtf huwelijk heeft je smaak gruwelijk verneukt (gefeliciteerd nog)
|
Citaat:
|
Changie, heb je de eerdere films ooit gezien?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |