![]() |
Kant en klare pannekoeken
Echt ruk.
|
Altijd een tegenvaller ja
|
Ik heb er één op en ben al misselijk. Bij reguliere pannenkoeken gebeurt dat meestal pas na 3.
|
Waarom heb je niet zelf pannenkoeken gebakken? Dat is zoveel meer nom!
|
Is sneller, maakt minder troep. Kost minder tijd. En ik had gewoon ergens de stiekeme hoop dat na 5 jaar (zolang heb ik die dingen al niet gekocht) het receptuur verbeterd zou zijn.
Helaas :( |
Ik vind dat wel ideaal katervoedsel!
|
Ja omdat je te brak bent om naar de winkel te lopen. En dat alles is wat er nog ligt weg te rotten in je koelkast ;-)
|
Er is één type wat ik wel vrij goed dig. Net als magnetronpoffertjes trouwens :bloos:
|
Ik voel me een poffertje
|
Ik bak altijd een pak pannenkoekmix en dan vries ik porties in in aluminiumfolie (y)
|
Citaat:
|
All out of love hoe gaat het met je gezondheid inmiddels?:o
|
Ik heb nog een pannenkoekenmix die een jaar over de datum is, kan nog wel toch?
|
Tuurlijk, slechter dan deze koeken is onmogelijk.
|
magnetron poffertjes zjin de shit
|
Citaat:
|
Misselijk na 3 zelfgebakken pannenkoeken trouwens? :eek: :eek:
|
Citaat:
|
die kant en klare van de AH zijn wel ok.
|
Ik heb af en toe die kant en klare spekpannenkoeken van Jan en die zijn best goed te eten als je er nog wat kaas en zo op doet.
|
smaakt als poep
|
Liever verse pannenkoeken en een klein beetje troep (y)
|
ALS JE JE REET ER MEE AFVEEGT HEB JE KONT EN KLARE PANNEKOEKEN
|
JA, STOMME KLONT EN KLARE PANNEKOEKEN!
|
Citaat:
|
Ik vind pannenkoeken sowieso ruk.
|
Ik had gisteren de mezelf beloofde hartige pannenkoeken <3 Kant en klare zijn inderdaad niet te doen.
|
Citaat:
Aardappelpannenkoeken zijn lekkur :bloos: |
Vroeger vond ik de gezoete kant-en-klare pannenkoeken heerlijk. Nu heb ik ze al zo lang niet meer gehad, dat ik geen idee heb hoe ik ze tegenwoordig vind.
Als ik pannenkoeken bak, bak ik ze altijd heel dun, trouwens. Dan kan ik er wel 4 of 5 op. Als iemand anders ze bakt, ben ik vaak al na eentje misselijk :o Dikke pannenkoeken zijn niet lekker. |
Ik eet er vaak een stuk of vier en dan meestal twee gewone, een spek en een kaas
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik maak ook dunne en 5 gaan er zeker wel in :eek: Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor beleg. Zo'n pannenkoek van een pannenkoek restaurant, daarvan krijg je er vaak met moeite één op :P Al ken ik mensen die wedstrijden daarin houden, waarbij alleen kaas of spek telt en de winnaar had er dan 8 of 9 op :eek: |
Ik krijg al een beetje braakneigingen als ik me dat voor probeer te stellen.:s
|
Ik ga morgen pannenkoeken bakken :lief:
|
Ik vind ze wel lekkel, maar zelfgemaakte zijn lekkelder :o
|
Óók om 3 uur 's nachts?
|
Ja
|
Citaat:
Dunne pannenkoeken :lief: |
Citaat:
|
Ja in Nederland wel maar Amerikaanse pancakes vind ik toch iets minder. Te zoet ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik twijfel nu tussen gezond ontbijten met sappie of een pannekoek... Al kan die pannekoek natuurlijk gewoon als lunch! :lampje:
|
waarom niet beiden?!
|
Klein meisje.
|
Ja ik kan niet meer zo mega veel eten sinds ik minder eet :o eigenlijk moet ik ook geen pannekoeken eten want er moet gewoon nog vijf kg af en ik heb gisteren ook al gezopen :o
|
Citaat:
|
Ja :( de eerste vijf kg gingen makkelijk maar nu loop ik een beetje vast :o
|
wil je tips?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |