![]() |
kan ik slagen
Hallo ik ben jan en zit op het vmbo-t
ik heb de volgende cijfers voor mijn se Nederlands 6,3 - ce goed gemaakt duits 4,9 - ce goed gemaakt engels 7,7 - ce super goed gemaakt geschiedenis 5,5 - super slecht gemaakt denk een 1 aardrijkskunde 4,8 - redelijk gemaakt economie 6 - examen heb ik morgen maar moet wel lukken maatschappijleer 7 - geen examen in gehad nou heb ik de vraag of ik met deze cijfers kan slagen, ik heb geschiedenis zwaar verpest :s dus ik heb een beetje stress door de vakken ak duits en gs. en hoe zit het met compensatie punten van maatschappijleer |
Je slaagt als je minimaal een 3,5 haalt voor je ce geschiedenis EN minimaal een 4,2 voor je ce aardrijkskunde EN minimaal een 6,1 voor je ce Duits EN minimaal een 5,0 voor je ce economie.
Je slaagt ook als je minimaal een 1,5 haalt voor je ce geschiedenis EN minimaal een 6,2 voor je ce aardrijkskunde EN minimaal een 6,1 voor je ce Duits EN minimaal een 5,0 voor je ce economie. Het gemiddelde van je ce's moet wel altijd minimaal een 5,5 zijn om te kunnen slagen. Verder zitten er geen problemen in. Als je lager dan een 1,5 voor je ce geschiedenis haalt, zak je sowieso. Dit valt niet te compenseren. Uiteraard kun je wel een herexamen in geschiedenis doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07. |