![]() |
Inzet Havo
Is het normaal dat je zonder inzet je gehele havo carrière zonder problemen hebt behaald?
Voor de centrale examens heb ik geen enkele x geleerd, mijn boeken lagen de gehele examen periode in mijn kluis. Voor aankomend natuurkunde examen moet ik minimaal een 1.2 halen om voldoende te staan, voor alle andere examens eindig ik gemiddeld op een 7. Dit is niet om stoer te doen, maar ik vraag me af of ik de enige ben. |
Stoer!
|
Dan had je misschien beter vwo kunnen doen. Als je dat zonder inzet had gekund, dan was je pas echt stoer geweest ;)
|
nice ik ben stoer.
|
Je moet wel CE gemiddeld 5.5 maar als ik jouw "kunsten" zie, lukt dat je wel.
Ik zie trouwens dat je al 18 bent, dus dan ben je een keer blijven zitten? Of gewoon late leerling? Want zou wel ironisch zijn. |
Citaat:
|
Uhu en waarom heb je niet gewoon VWO gedaan? Of was je in groep 8 nog niet zo slim? Want aan je tekst te zien heb je niet echt motivatie. Ik snap wel dat je niet veel hoeft te leren als je gewoon alles snapt en kunt, maar niet één keer je boek open hebben gedaan...
|
Heb ik ook! Ik kan geen VWO doen omdat ik de bèta-vakken in de derde niet haalde i.v.m. dyscalculie. Nu doe ik havo zonder wiskunde en ziet mijn SE-cijferlijst er ongeveer zo uit als de jouwe. Maar dit is uiteraard niet normaal. Je had beter een hoger niveau of een paar extra vakken kunnen doen.
|
Zo moeilijk is HAVO niet en ik ken er genoeg die thuis geen boek open hebben gedaan ;)
|
Citaat:
Respect :eek: greetz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |