![]() |
Houdt dit topic hoog zodat Onzin niet vergeet te hardlopen - en andere sporten
Dan moet je wel een nieuwe openen he Mema :P
|
Voor de traditie heb ik de -t in de topictitel gehouden (Y)
|
Zal ik morgenvroeg gaan zwemmen of gaan hardlopen?
|
En wat is het geworden?
Vanavond weer 200tjes, wel wat minder vaak dan in het normale programma. |
Zondag 3 uur, maandag 2 uur, vandaag rust :bloos:
|
Zondag 50km gefietst, gister uurtje kracht (benen en biceps) en zometeen in de pauze even een half uurtje knallen met de borst :ertur:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een bevalling duurt soms wel langer hoor
|
Citaat:
|
Maar de effectieve tijd dat je beweegt? :P
Lijkt me best gek om zo'n technisch onderdeel te trainen. Je wordt op een heel andere manier moe natuurlijk. Ik was vandaag lekker in 38 minuten klaar ;) Maar als ik bij de atletiekvereniging train duurt het vaak ook wel 2 uur inclusief warming up en loopscholing en zo. |
Citaat:
|
Ik ben overigens nu wel 9 kg afgevallen. :cool: Mijn gewicht was een paar weken stabiel nadat ik 7 kg was afgevallen, maar nu is er weer een dalende lijn. Nog (minimaal) 7 kg te gaan. *O*
|
Citaat:
|
Sinds 2 maart.
|
Citaat:
|
Dikke biomechanische begeleiding? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe ver kun jij werpen 11e uur? |
Discus rond de 30 meter nu :o moet nog wel wat verder :(
|
Citaat:
|
In de competitie hebben we 2 van de 3 wedstrijden discus :o andere Track meets hebben het wel op het programma staan gelukkig :) En in Oost Nederland is er een werpers-circuit, daar komen ze uit heel Nederland op af :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaaahoorrrr!
Ik baal er vandaag van dat ik een rustdag heb. Dus ik denk dat mijn lichaam weer op de weg terug is (Y) Moet ook wel, als ik @rne woensdag wil verslaan ;) |
Vandaag weer gelopen! Ik denk dat ik een 5 km nu wel goed aan moet kunnen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel mijn prijzengeld binnen :cool: Zal ik nieuwe hardloopschoenen gaan kopen? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tof! Dat is volgende week woensdag dus? Misschien kom ik jullie wel aanmoedigen. ;)
|
woensdag as :o
|
vanavond lekker trappen lopen!
|
@rne waar was je :eek: ik hoorde van Albert dat je te moe was?
Anyway.. ik liep niet echt de tijd die ik wilde lopen, kon op één of andere manier niet helemaal diep gaan. Maar ik won wel dus dat was leuk! |
Zondag competitie in Ede *O* zin in :o
Vandaag een relaxede voorbereiding gedaan :p |
Citaat:
Welke tijd ging je voor dan? En supermooi! \o/ heb je ook een beker/medaille gekregen? En een bos bloemen? |
Citaat:
Ik wilde zo dicht mogelijk bij de 20, en liefst eronder. Maar goed, ik heb maar 2 echte trainingen gedaan sinds de halve marathon, de rest was allemaal herstelloopjes. Dus dat mocht ik misschien ook niet verwachten.. volgende keer! En geen bloemen en medailles deze keer, wel een leuke cadeaubon voor de Runnersworld. En in de loterij had ik ook nog een shirtje gewonnen! |
Ik heb gisteren weer hardgelopen maar nog steeds supersnel heel veel pijn aan mn knie. Na twee kilometer al. Dus ik ga me denk Ik weer inschrijven bij een sportschool voor de zomer om mijn kniebanden gericht sterker te maken.
|
Citaat:
|
vanavond weer maastunneltrappen *O*
Morgen niet kunnen lopen *O* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil dat ook nog wel een keer :o Onder de 20 lopen. Maar toch eerst maar eens een keer 10 ergens lopen. Weet jij nog fijne kleine wedstrijdjes in de buurt die de komende tijd zijn? Doet Phoenix ook zoiets? |
Citaat:
Verder organiseren ze nu trackmeetings maar dat is dus op de baan, dat gaat wel hard. Ik denk overigens dat dit niet echt een parcours is voor supersnelle tijden op de 5, vrij veel haakse bochten en klinkers en zo. Al kan het natuurlijk wel, als je maar genoeg progressie boekt :P De winnaars bij de mannen lopen ook 16.30. |
Ooooh daar ga ik me voor opgeven! Is vrij snel ook al.
Nee inderdaad. Maar je hebt dan ook weer niet zoveel last van andere lopers. Ga je morgen nog trainen? ;x |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blij dat ik vanochtend al om 7 uur getraind heb, wat een hitte! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |