![]() |
Hoi op de scooter naar het strand #1801
Hoi!
|
Ik heb leren fileparkeren aan de hand van stickertjes op de ramen van de lesauto. Ik heb dus in feite niet leren fileparkeren. Ik kan het alleen als er twee vakjes na elkaar vrij zijn of door met m'n voorwiel op de stoep te gaan staan :facepalm: Ooit ga ik nog eens een losse rijles nemen om het écht te leren.
Maar ik kan wel heel goed achteruit een vakje in! |
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Macrador 58 deadlock 45 Axel11 37 spawn again 36 Kikaa* 30 Tough cookie 28 Miekje* 27 nthn3d 27 Miss.Jazz. 21 -Marleen 19 Knitten. 16 df 15 Korreltjezout 14 Carn 13 Nardin 12 hahahahahahaha 12 WolterB 11 Durian 11 Smaug 9 Daantje_0705 9 Elin3 7 Abs 6 Katertje 6 Haubenmeise 5 De Veroorzaker 4 moesasji 4 Tina 4 Penolopepop 3 topictitel 3 gladdeaal 2 Loezzel 2 Vlerkje 2 Yne 1 zoef de haas 1 Poepsnoeperd 1 |
Ja kaxel maar vandalisme en auto gestolen vind ik t wel waard. Overigens is op straat parkeren in db centrum even veel als in garage.
|
Wie is poepsnoeperd? :D
Kikaa, kom jij uit Schiedam? :o |
Citaat:
|
Ik heb een beetje grote auto voor het centrum c.q. de vakken in het centrum zijn te kort, waardoor 1 vak vrij meestal onmogelijk is om erin te komen (n) :d
|
Ik fileparkeer ongeveer iedere dag.
En dan gaat het heus niet altijd in één keer goed hoor, maar zo ontzettend moeilijk is het allemaal ook weer niet. |
Citaat:
|
Ik doe niet aan rijbewijzen!
|
Ik heb een Suzuki Alto dus ik kan dat excuus niet gebruikten :o nee het zal vast ook niet moeilijk zijn, maar je moet wel weten wat je moet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In kleine auto lessen is een afrader als je daarna niet meer onder de 4 meter komt.
|
Automagisch is een mooi woord
|
Bij Carn voor de deur is wel altijd kut, omdat die straat zo smal is, dat als je indraait, je bij wijze van spreken al bijna de auto aan de overkant raakt. En laatst had ik hem netjes ingeparkeerd, had iemand anders hem echt op een centimeter afstand voor die van mij gezet. En achter me stond ook een auto. En dan nog eruit komen :s
|
Citaat:
|
Deadlock wat is je verlanglijstje??
|
Citaat:
Anders was het bij mij ook niet te doen. |
Citaat:
|
En heb je shit afgekocht in de doc of gewoon zelf bier betalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik voor het huis van een patiënt moet fileparkeren ga ik wel gewoon scheef half op de stoep en kwak ik mijn "arts maakt visite" bordje op het dashboard, dat werkt ook :D En in andere situaties hoef ik toch eigenlijk nooit te fileparkeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongen, je hebt meer weerstand bij 80km/u dan bij dit, stel je niet aan met je 'het idee is niet fijn'. Het idee dat er kinderen doodgaan voor je T-shirts is ook niet fijn en dat houdt je ook niet tegen.
|
Deadlock, het is zondagochtend. Niet gelijk zo haten :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het geleerd met spiegels. Punt van indraaien. Maar dat werkt alleen met die auto. :herp: |
Gast ik stel twee belangrijke vragen, fuck dat auto geouwehoer:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bas, wanneer was het de laatste keer dat er een vrouw in je bed lag (of jij bij een vrouw, ook goed)?
|
Citaat:
|
hoi deadlock :ertur:
|
Hai Crissiebissielissie <#
|
wanneer is je feestje?
|
5 juni!
|
Citaat:
|
Omg, wauw, ik was vergeten om je aan te klikken :bloos:
|
:|
|
Er komen trouwens zeker gigantisch veel forummers en oud forummers op je feest?:d
|
Bas, over parkeren gesproken: stel dat ik naar je feestje kom hè, kan ik dan ergens niet al te ver van de Docter vandaan een beetje oké en liefst gratis parkeren? Stukje lopen is niet erg.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46. |