![]() |
altijd als eerste
Hallo iedereen ik heb een leuke jongen ontmoet en heb zijn nummer! maar het probleem is ik moet altijd als eerste het gesprek beginnen. maar zodra ik hey heb geschreven ofzo is hij wel heel lief en zet hij bijna overal x-jes achter, en zegt hij lieve woorden ik snap het niet wat betekend dit eigenlijk kan iemand mij helpen? 😓
|
Waarschijnlijk vindt hij je dan wel interessant genoeg om ff mee te praten maar niet interessant genoeg om echt energie in je te steken.
|
Als je elkaar nog maar net kent is dat redelijk normaal. Alleen sommige jongens zeggen in het begin meer als anderen. Hangt er dus beetje van af. Kan inderdaad zijn dat hij beetje verlegen is en niet zo goed een gespreksonderwerp durft te beginnen. En het is niet erg dat jij het initiatief neemt. De meeste jongens vinden dat leuk. Tenminste ik zou dat zelf wel leuk vinden. Het is ook vrij normaal dat een jongen niet meteen zoveel met je chat, kost ook veel tijd en energie. En bovendien wordt het er niet leuker op als hij bij wijze van spreken teveel achter je aan holt in het begin....
|
Oke bedankt iedereen voor de reacties
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |