![]() |
Waar gaan jullie deze zomer allemaal op vakantie?
En wat ga je er doen?
|
België, biertje drinken, als het mee zit op tussenstop in Renesse nog een beetje neuken. We zijn nog aan het kijken voor cultureel verantwoorde shizzle verder in België, week op je reet zitten gaat ook vervelen.
|
Citaat:
|
Ik ga naar Graspop, Metal Days, Brutal Assault en Lowlands.
Oh en een paar dagen Praag. En zes dagen naar Edinburgh met de studievereniging. |
Naar Nederland! *O*
|
ik ga met mijn vriendje, waarnaar toe enzo weten we nog niet
|
Wacken en Lowlands. Iets met bier en een camping en d'r schijnt ook een en ander te beluisteren te zijn :o
|
Misschien naar Schotland.
|
Ardennen ofzo.
|
Best Kept Secret over een paar weekjes.
Paar daagjes wandelen in de MorVan in Frankrijk + overnachten in gites. Portugal (Porto, Lissabon en Faro) En in de herfstvakantie nog naar Barcelona. En misschien dat ik nog ergens een paar daagjes naar Londen ga :o |
Ik ga de Transmongolië Express doen. *O*
|
We gaan naar Beieren, Oostenrijk en Noord-Italië. We kamperen op twee verschillende campings.
We bezoeken veel steden waaronder Milaan, Verona, Bolzano, Venetië en Innsbruck. We houden ook bergtochten in de Alpen. En er liggen chille meren in de buurt van de camping in Italië |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik ga 3 weken Backpacken in sri lanka :bloos:
|
Citaat:
|
23/8: Amsterdam - Kaapstad - 3 nachtjes Kaapstad
26/8 Kaapstad - Port Elizabeth 12 dagen in Port Alfred 10 dagen roadtrippen, safari, drie daagse hike door een wildpark, blackwater tubing, ziplining, etc. 17/9 Port Elizebeth - Kaapstad - 1 nachtje Kaapstad 18/9 Kaapstad - Amsterdam |
Citaat:
|
Trouwen met Vlerkje zodat ik in haar koffer naar Peking mee mag.
|
Ik ga niet :P
|
We denken nu over Georgie.. Is iemand van jullie daar wel eens geweest?
|
Ik ga naar Gran Gardenia, Tuinesië en Bad Hintergarten!
|
Citaat:
|
We hebben net een huis gekocht wat we aan het verbouwen zijn. Dus deze zomer is klussen en verhuizen.
|
En je bent ook net vijf maanden op vakantie geweest :bob:
|
Citaat:
|
Ieke.
|
Check haar feestboek dan, mang al die buitenlandse dingen.
|
Ik ga een maandje naar Amerika voor werk. Vakantie is voor mietjes.
|
Citaat:
|
ZOEF DE HAAS GEDRAAG JE EVEN
|
Hou je bek man.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan heb je beide kanten wel in één kaar, gaafheid (y)
|
Ik wil ook naar Amerika! :cool:
|
Zeker :y en als iemand nog een kennis heeft in Providence waar ik een week of 3 op de bank mag crashen, dan hoor ik het graag ;)
|
Ik zal even door de ledenlijst akkeren.
|
Ik hoop dat het Corsica wordt. :o
|
Flikker nou eens op met dat Napoleoncomplex van je joh :D
|
Citaat:
|
Kan je er wel roeien?
|
Citaat:
|
ik ben altijd al semi op vakantie, dus ik ga lekker naar mn pa in ierland voor 2 maanden.
|
Supertof vlerkje en loezzel en ddolly :cool:
|
Ik ga met Belg en mijn pa met de auto naar Slowakije. Daarnaast ben ik ook nog van plan om mijn broer in Schotland op te zoeken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |