![]() |
1e keer blowen
Hallo,
Ik ben 15 jaar, en ik ga vrijdag voor het eerst blowen met 3 vrienden. 2 hiervan hebben al eens geblowd, nu wil ik weten, hoelang blijf ik high of stoned? En hebben jullie nog wat andere tips? MVG Gijs |
Als je eerste x is en je nog nooit wat gerookt heb zal je niet heel stoned worden omdat je nog niet goed weet hoe je die shit over je longen moet doen. En als je dat wel goed kan , goeie dosering erin doet en strak draait met goede wiri kan je wel een paar uur genieten.
Leg goede bodem, flink eten anders veel kans dat je slecht gaat voor 1e x. |
Dat hangt er maar net van af hoeveel trekjes je neemt. Ik rook niet en een paar weken geleden deelde ik een vrij dikke met een vriend. Ik was toen denk ik wel zeker 2 uur stoned :p
|
Ik heb anderhalve sigaret gerookt met vrienden, en ik weet hoe je het over je longen moet doen, is dit echt nodig bij blowen? Ik zou gewoon 1 joint krijgen, dit is meer dan genoeg zeiden ze
|
Als je stoned wilt worden zou ik wel over je longen roken ja ;) En 1 joint zegt helemaal niks, ligt er maar net aan hoeveel wiet er in zit ;)
|
Gewoon een veilige plek hebben, liefst daar kunnen blijven slapen.
Een soort van snack hebben om te eten, en iets lekkers maar gezonds om te drinken (thee?) En verder zoetigheid voor het geval het slecht valt, kan je weer snel nuchter worden. Je bent ongeveer 2 uur echt stoned, daarna nog zo'n 5 uur na effecten. Niet denken dat je voor het slapen weer nuchter bent ;) |
Wiet lijkt onschuldig maar pas op! Je kan namelijk je hele leven lang blijven hangen in een trip, en dan krijg je 10 jaar tbs. echt pas op dit is geen leuke drug het is wel degelijk schadelijk, pas op met wat je in je lichaam stopt!
|
Waarom zou je tbs krijgen?
|
Citaat:
|
Hou het maar op trollen.
|
Een trolletje, of hij was wat verder in zijn trip dan toen hij begon met posten en zei dat je vooral lekker door moet blowen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |