![]() |
Okay, dus vanavond was ik op een biologische boerderij aan de IJssel met docenten en
ook kinderen, en het was zoooo gaaaaaf <3 En ik ging een kalfje knuffelen en daarna grapjes maken met leerlingen en tijdens het eten gingen ze me vanaaaallles vragen over dingen van "vroeger" :D Gavies zijn ze toch ook :cool:
|
dat is toch beter dan neem je de stof sneller op je
|
Heb je nog een ritje gemaakt op een koei? :o
|
Gavies :cool:
|
Ja, zo'n jongen van 14 jaar die MAVO doet en arts wil worden (en volgens mij is hij er intelligent genoeg voor) en allemaal mooie verhalen vertellen over dat hij zijn telefoon meesmokkelt naar boven door zijn hoesje om een kapotte ouwe iPhone te doen en die beneden aan de lader te laten liggen :cool: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Papa Bas. :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee hoor, kusje Bas :lief: |
Heel veel scholen noemen het vmbo-t weer "mavo" omdat dat motiverender voor de leerlingen schijnt te werken om niet af te zakken naar lager vmbo!
En cool topic :cool: |
Citaat:
Ben het er wel helemaal mee eens overigens. |
Ik doe ook mavo:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het ligt nou niet echt heel dicht bij dingen die jij in het dagelijks leven doet dus het is je vergeven hoor lieve Abs :lief:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar serieus, ik ken geen enkele school in Tilburg of Tiel die het nog over MAVO heeft, misschien is het in het zuiden minder? :o |
Maar ik geef wel eens les aan vmbo'ers. Als ik geld nodig heb. :o
|
Het is ook wel enigszins inconsistent geregeld: het mag mavo worden genoemd, de wet spreekt daar ook over, maar het is wettelijk (alleen) niet toegestaan om mavo op het diploma te zetten. Dat moet dan wel weer vmbo theoretische leerweg zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan geef ik liever les aan zwarte basisscholen, als ik een nieuw creatief vak wil brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mavo wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |