![]() |
Hoi lastig te bedenken titel #1803
:o
|
Lijstje!
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten deadlock 53 Knitten. 43 Abs 34 nthn3d 29 Kikaa* 25 Daantje_0705 21 Korreltjezout 21 Macrador 18 -Marleen 18 Miss.Jazz. 18 Elin3 17 spawn again 16 Miekje* 16 Haubenmeise 16 Tough cookie 15 'I'he Prophet 14 WolterB 14 Axel11 13 moesasji 12 df 10 Nardin 9 De Veroorzaker 9 zoef de haas 9 Carn 9 Vlerkje 7 Tina 7 hahahahahahaha 6 bloodyb 6 Penolopepop 5 Wally 3 gladdeaal 2 Pluis 1 Sjeord 1 Yne 1 Sarah 1 Loezzel 1 Martiño 1 |
Wat is ontwikkelingspsychopathologische oriëntatie een leuk woord.
|
Holy moly heb ik nu alweer zoveel gepost? :o
|
geen leven die abs
|
Ik heb echt een goede kater, gisteren eindfeest. :o
|
goede katers bestaan niet lulletje tulpenwater
|
Citaat:
|
Oke hoef je niet meteen zo boos te doen hoor, ben jij nou een brabander
|
Citaat:
|
Ik moet een leerpunt halen uit de feedback die klasgenoten gegeven hebben over mijn werkzaamheden als projectleider.
Teamlid A: Top: Altijd goed bereikbaar en goed qua communicatie. Teamlid B: Tip: Communicatie naar de groep had af en toe beter gekund. :ghe: |
Citaat:
|
blijkbaar moet je minder selectief zijn en gewoon alles met iedereen delen 3line
|
Nou ja :O dan is het toch sowieso een tip? Ik kan ook met sommige mensen beter communiceren dan met anderen, daar moet je je ook op aanpassen :herp: wat ik kennelijk voor geen meter kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schoolprojecten zijn sowieso onzin.
|
:'(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ach, dat denk je nu :D. Ik vond op de middelbare school ook alles wat we moesten doen stom.
|
Citaat:
|
Project op de middelbare vond ik geweldig. Meestal mochten we dan samenwerken met mensen uit andere klassen en havo en VWO werden gemengd. De opdrachten waren vaak ook net wat creatiever dan de dagelijkse dingen op school.
|
Citaat:
|
Je bent niet alleen hoor liefje, dat is de houding van de meeste pubers :lief:
|
En verder zijn de projecten en praktische opdrachten nou niet de meest creatieve bij ons op school, en vaak worden ze al meerdere jaren achter elkaar gegeven. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zei de meeste :BOB:
|
Hoe meer projecten, hoe lager het kennisniveau. Er is een reden dat vwo'ers van nu nauwelijks nog de mavo-examens van vroeger goed kunnen maken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK NIET ANDERS LUL
|
Citaat:
|
oh jullie oude mensen zijn echt vervelend soms, totaal de weg.kwijt. Net Abs nu deadlock en Axel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd anders best problematisch. Vooral de laatste tijd, dan kijk je naar buiten en dan is grijs en regent het. Dan denk ik "het is koud". EN DAN IS HET DUS WARM.
|
Ouwe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Hoe oud is Ynes ouwe?