![]() |
Werken bij AH
Beste leden,
Nu mijn examens erop zitten zou ik graag als vakantiebaantje (en wellicht ook nog doorgaan als het me goed bevalt) gaan werken bij de Albert Heijn. Wie heeft ervaring met het solliciteren bij de Albert Heijn? - Hoe gaat bijvoorbeeld zo'n sollicictiegesprek? - Welke vragen stellen ze allemaal? Dat soort dingen. En...ik heb gehoord dat je enkel een formuliertje hoeft in te vullen, in te leveren bij de vestiging en dan wordt je binnen zoveel dagen gebeld. Waar kan ik zo'n formulier vinden? Is dat op internet te verkrijgen? |
Heb je al op de website van de Albert Heijn gekeken? Misschien kan je daar meer informatie vinden over "solliciteren".
|
Kijk op http://werk.ah.nl.
|
Ik heb zelf ook bij de AH gewerkt, mijn moeder had zo'n formulier gehaald, maar dat was 2 maanden voor de zomervakantie, zodat je eerst kon inwerken en daarna zonder hulp de hele vakantie kon doorkomen.
Nu komen er ook nog gewoon nieuwe mensen erbij, dus gewoon erna toelopen en dan moet je je gegevens achterlaten. En dan word je misschien gebeld, toen ik daar een gesprek had, vroegen ze alleen naar welke school ik ging en wat mijn hobby's waren... 3 dagen later was ik aangenomen. |
Het gaat allemaal vanzelf ze vragen inderdaad om je interesses.
Zorg dat je een sollicitatiebrief inlevert en dan nemen ze je hoogstwaarschijnlijk wel aan. |
Leuk hoor werken bij de Albert Heijn!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |