![]() |
Tattoo Binnenkant bovenarm
Hallo,
Ik ga 20 Juni een tattoo laten zetten op de binnenkant van mijn bovenarm. Ik weet wel dat dit pijn gaat doen, maar hoe zit het met samen trekken van de spieren? Kan me er iets bij voorstellen dan als ze langs een zenuw komen of wat dan ook, dat je je spieren een keer samen trekt, is dit heel erg ? of verschilt dit bij mensen? en kan mijn tattoo daardoor verpest worden? Alvast bedankt .. |
Over die zenuwen hoef je je geen zorgen te maken, die liggen niet zo oppervlakkig, dus de naald komt daar niet bij in de buurt. En als het lang duurt, kun je best even zo af en toe een pauze houden.
|
Hallo Pluis,
Bedankt voor je snelle reactie, De tattoo word 10 bij 5 cm groot, en het is een tribal, dus denk niet dat het uren gaat duren haha. maar een keer een pauze zou niet verkeerd zijn denk ik ! We zullen het dan in ieder geval zien de 20e! |
Ik heb hem ook op mijn binnenarm, de pijn valt ook reuze mee. Het is alleen soms pijnlijk omdat de huid wat dunner is. En verder wat Pluis zegt. Als je een pauze nodig hebt, kun je dat gewoon aangeven.
|
Ahh okee dankjewel Little Phoebe, stelt me al weer wat meer gerust haha, we gaan het zien volgende week zaterdag!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |