![]() |
oude banmail 2006
Bij deze wil ik je melden dat je gebanned bent van het forum.
De reden hiervoor is: Het is hopeloos. Hier heb je opnieuw een permban, maar denk maar niet dat je deze met een verzoekje nog kunt weghalen. Veel plezier de rest van je leven.. Voor meer info kan je mailen naar: xxx@scholieren.com. Je ban is van het type: Permanent, en zal duren tot en met 18-08-2016. Na deze periode mag je mailen naar xxx@scholieren.com voor een unban, indien dit dan nog niet gebeurd is. Met vriendelijke groet, xxx xxx@scholieren.com Scholieren.com |
Citaat:
http://i68.photobucket.com/albums/i1...kfM1qan1wk.gif http://i58.photobucket.com/albums/g2...psox5bqfqc.gif |
Stoer man.
|
Citaat:
|
"Reden hiervoor is: het is hopeloos"
:d |
"Veel plezier de rest van je leven...."
:D mutant:d |
:d
|
Post is nog niet eens gerapporteerd, mag je banmails zo in topics gooien?:d
|
:d
|
Daar kom ik na mijn gigantische kater van morgen op terug, het is echt veel te goed weer om je met dat soort vraagstukken bezig te houden. *iedereen naar buiten schopt*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom
|
Waarom is banmails posten eigenlijk verboden?
|
Citaat:
|
Iemand die me kan uitleggen waarom een permanente ban een verlooptijd heeft trouwens? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet alleen techniek, natuurkunde ook.
|
wiskunde ook
|
Gelukkig werkt techniek dankzij magische krachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat dat wel mogelijk is, of de einddatum van een permanente ban gewoon elke dag aanpassen zodat deze een dag later wordt. Daar wordt een ban op z'n minst permanenter van. |
ik hoopte eigenlijk dat je voor ''heeeeeeeeele lang ban'' zou zijn :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Je deed ook wel erg je best om hopeloos te zijn toentertijd :P
|
Citaat:
|
Maar met 99 jaar lijkt me het """""probleem""""" wel het simpelst """"opgelost"""".
|
Citaat:
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staat ''''''''probleem'''''''' ook in de Van Dale?
|
De aanhalingstekens waren voor jou bedoeld, zeikerd, maar hebben dus niet geholpen.
|
oh oke
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
dit was overigens een UC account toen mn originele gladde aal account al gebanned was.
Mijn unban ging ervan uit dat ik sinds 2004 niet meer actief was geweest geloof ik, technisch gezien hoor ik nog een ban te hebben :o |
hitz0r
|
Goede topic deze
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |