![]() |
Ik weet niet wat ik mooier vind.
- De bluescreen Alpen-achtergrond (Sorry Stef, we hebben geen footage van je gewenste Mexicaanse berggebied, is Oostenrijk ook goed?)
- De wat zorgelijke blik in de ogen van Stef - De close-up trompettist - De CGI-condor. (y) |
Mehr als 200 Coverversionen (y)
Sierra Madre ist ein Lied der modernen volkstümlichen Schlagermusik. Der Schlagersänger und Komponist Ronny, bürgerlich Wolfgang Roloff, schrieb das Lied 1970 gemeinsam mit Hans Hee unter dem Titel Sierra Madre del sur und nahm es in seinem Tonstudio selbst auf. Der Titel wurde seinerzeit nur ein mäßiger Erfolg. 1987 veröffentlichten die Zillertaler Schürzenjäger Sierra Madre mit großem Erfolg als Neuaufnahme. Nachfolgend wurde das Lied auch von zahlreichen anderen Künstlern (zum Beispiel Kastelruther Spatzen, Heino, Tony Marshall, Marianne und Michael, Semino Rossi) aufgenommen. |
Wacht even, Stef Ekkel? Moment.
|
Omg, de neef van Bertha, ik wist 't :'( :D
|
'Ekkel groeide op met de Nederlandstalige muziek die werd gedraaid in café de Boterton, het café van zijn ouders. Hier zong hij al jong met de liedjes mee'
(y) |
Zijn familie was ooit eigenaar van een taxibedrijf, gedirigeerd vanuit een woonboot naast het PEC stadion aan de Boerendanserdijk. Waar ma Ekkel tot drie weken voor haar dood nog stevig de touwtjes in handen had.
|
hij heeft ook een liedje genaamd "De Woonboot" (Y)
|
spawn again heeft ook een liedje opgenomen zie ik.
|
Staat hem goed, dat brilletje en die oorbel!:lief::lief::lief::lief::lief:
|
|
Deze heren klussen er een beetje bij naast hun powermetal band.
|
Waarom ben ik nog niet genaamzoekt :Bob:
|
Omdat je niet naamzoekt :bob:
|
:bob:
Bijna net zo mooi als het gerochel van iemand die in een van je lichaamsdelen stikt :lief: |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |